کپکام سال گذشته به «چند ریمیک» از Resident Evil چراغ سبز نشان داده است

کپکام سال گذشته به «چند ریمیک» از Resident Evil چراغ سبز نشان داده است

باتوجه به موفقیت‌های تمام‌نشدنی فرنچایز رزیدنت اویل (Resident Evil) طی دو دهه گذشته، طبیعی است که کپکام مدام به فکر گسترش آن باشد. چندی پیش لیکر مشهور Dusk Golem عنوا کرد که حداقل ۵ بازی از سری رزیدنت اویل در مراحل مختلف توسعه به‌سر می‌برند و اکنون نیز جزئیات بیشتری در همین رابطه به اشتراک گذاشته است.

<!–

–>

این لیکر شناخته‌شده به تازگی اضافه کرده که سال گذشته میلادی شرکت کپکام به چندین پروژه مربوط به Resident Evil چراغ سبز نشان داده و «برخی» از آن‌ها بازسازی یا ریمیک هستند.


مطلب پیشنهادی:۱۰ کمیک بتمن با چاشنی وحشتماجراهای ترسناک شوالیه‌ی تاریکی
۱۰ کمیک بتمن با چاشنی وحشت۱۰ کمیک بتمن با چاشنی وحشت

طبق گمانه‌زنی‌هایی که از قبل وجود دارد، رزیدنت اویل ۹ پروژه اصلی و آتی کپکام محسوب می‌شود و باید طی سال جاری میلادی منتظر معرفی رسمی آن باشیم. البته شایعات گذشته می‌گویند این عنوان از سال ۲۰۱۸ در دست ساخت است و نتیجتا نمی‌تواند بخشی از پروژه‌های جدیدی باشد که کپکام سال ۲۰۲۳ به آن‌ها چراغ سبز نشان داده.

بازی Resident Evil 3بازی Resident Evil 3

دو ریمیک احتمالی که خیلی‌ها به آن اشاره می‌کنند، می‌تواند بازسازی رزیدنت اویل ۵ و همچنین Code Veronica باشد. استودیو موفق ژاپنی آخرین بار دست به ساخت ریمیک Resident Evil 4 زد و به موفقیت شگفت‌انگیزی دست پیدا کرد. حال باید دید بازسازی یک بازی نه چندان محبوب از فرنچایز، یعنی نسخه پنجم، چگونه پیش خواهد رفت.

در پایان بد نیست اشاره کنیم که باتوجه به نقدهای فراوانی که به رزیدنت اویل ۶ در زمان عرضه شده بود، این احتمال نیز وجود دارد که در آینده شاهد بازسازی آن باشیم؛ اما خب قطعا کپکام پیش از معرفی و عرضه Resident Evil 5 Remake، ناگهان سراغ نسخه ششم نخواهد رفت.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ترسناک عاشقانه | ترکیبی عالی از ترس و درامترکیب ویژه وحشت با فضای رمانتیک
بهترین فیلم های ترسناک عاشقانه | ترکیبی عالی از ترس و درامبهترین فیلم های ترسناک عاشقانه | ترکیبی عالی از ترس و درام


چرا ۲۰۲۴ سال سخت ویدیوگیمه؟

۵ بازی جدید از Resident Evil در دست ساخت قرار دارد - ویجیاتو۵ بازی جدید از Resident Evil در دست ساخت قرار دارد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.