فرام‌سافتور به سختی روی بسته الحاقی بازی Elden Ring کار می‌کند

فرام‌سافتور به سختی روی بسته الحاقی بازی Elden Ring کار می‌کند

Kadokawa، کمپانی مادر فرام‌سافتور، اعلام کرده که توسعه بسته الحاقی بازی الدن رینگ (Elden Ring) به خوبی پیش می‌رود ولی هنوز تاریخ عرضه‌ای برای آن ندارند. 

<!–

–>

در جدیدترین کنفرانس مالی Kadokawa سوالای درباره وضعیت بسته الحاقی الدن رینگ پرسیده شد که با یک جواب کلی و بدون جزئیات به آن پاسخ داده شد. مدیران کادوکاوا تنها به این اشاره کردند که فرام سافتور به کار روی بسته الحاقی بازی Elden Ring ادامه می‌دهد، اما نباید انتظار داشت که به زودی از زمان انتشار آن به بازار رونمایی شود. 


مطلب پیشنهادی:۱۰ اشتباه بزرگی که هر بازیکن الدن رینگ اولین بار انجام می‌دهداشتباهات بزرگی که بسیاری از ما مجبور به تجربه آن شدیم!
۱۰ اشتباه بزرگی که هر بازیکن الدن رینگ اولین بار انجام می‌دهد۱۰ اشتباه بزرگی که هر بازیکن الدن رینگ اولین بار انجام می‌دهد

بخش گیمینگ کمپانی Kadokawa سال بسیار خوبی را سپری کرده و به لطف Armored Core 6: Fires of Rubicon و الدن رینگ رشد داشته است. با وجود اینکه دو سال از عرضه Elden Ring گذشته، اما به اندازه‌ای محبوب هست که همچنان فروش می‌رود. انتظار می‌رود که استقبال از بسته الحاقی  Shadow of the Erdtree نیز بسیار خوب باشد و فروش زیادی را در بازار تجربه کند. 

بازی Elden Ringبازی Elden Ring

همچنین باید اشاره کنیم که چند روز پیش خبر ساخت یک بازی موبایلی بر اساس الدن رینگ توسط تنسنت تایید شد.  این شرکت چینی در سال ۲۰۲۲ حقوق لایسنس الدن رینگ را از فرام‌ سافتور خریداری کرده و با تشکیل یک تیم نسبتا بزرگ، قصد ساخت نسخه‌های اولیه از بازی موبایلی الدن رینگ را داشته است. تنسنت در همان سال چیزی حدود ۱۶ درصد از سهام فرام سافتور را نیز خریداری کرد.

الدن رینگ هم‌اکنون روی پی‌سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ در دسترس قرار دارد. 


مطلب پیشنهادی:بازی ها باید سخت باشن یا آسون؟ | ویجی کستبازی باید سخت باشه؟
بازی ها باید سخت باشن یا آسون؟ | ویجی کستبازی ها باید سخت باشن یا آسون؟ | ویجی کست


چرا بازی‌هایی مثل پابجی و پالورلد ترکوندن؟

فرام‌سافتور به سختی روی بسته الحاقی بازی Elden Ring کار می‌کند - ویجیاتوفرام‌سافتور به سختی روی بسته الحاقی بازی Elden Ring کار می‌کند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.