کنسول Switch II احتمالاً از قابلیت Backward Compatibility برخوردار خواهد بود

طرفداران «نینتندو» (Nintendo) از ماه‌ها پیش منتظر اخبار جدید پیرامون کنسول «سوییچ نینتندو ۲» (Nintendo Switch II) هستند. اکنون طبق جدیدترین اطلاعات، کنسول Switch II احتمالاً قرار است از قابلیت Backward Compatibility پشتیبانی کند.

رسانه Insider Gaming در تازه‌ترین گزارش خود می‌گوید شرکای نینتندو به صورت فعال و گسترده در حال آزمایش قابلیت Backwards Compatibility (یا به عبارتی پشتیبانی از نسل گذشته) برای کنسول Switch II هستند.

قابلیت سازگاری عقب‌رو روی کنسول Switch II؛ تاریخ عرضه کنسول بعدی نینتندو

بی‌تردید یکی از برجسته‌ترین و پرتقاضاترین قابلیت‌هایی که گیمرها از یک کنسول جدید انتظار دارند، پشتیبانی از بازی‌های کنسول قبلی یک شرکت است. به عنوان مثال، کنسول‌های «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) به دلیل برخورداری از قابلیت Backwards Compatibility ارتقایافته، مورد تحسین و تمجید کاربران و منتقدان قرار گرفت.

کنسول Switch II

در ارتباط با قابلیت مذکور روی کنسول جدید «سوییچ»، منبع داخلی NateTheHate در برنامه ResetEra اعلام کرده شرکای نینتندو در حال بررسی و آزمایش چنین قابلیتی برای کنسول جدید خود هستند. با این حال هنوز از جزئیات قابلیت Backwards Compatibility چیزی منتشر نشده است و نمی‌دانیم بازی‌های سوییچ با بهبود گرافیکی و فنی روی کنسول جدید اجرا خواهند شد یا خیر.

گفتنی است منبع داخلی NateTheHate قبلاً مدعی شده بود کنسول جدید شرکت نینتندو طی ۲ ماه آینده به صورت رسمی رونمایی می‌شود و احتمالاً برای عرضه در اواخر سال میلادی ۲۰۲۴ آماده خواهد شد. شایان ذکر است در حال حاضر ۸ درصد از توسعه‌دهندگان صنعت گیم روی کنسول نسل جدید Nintendo کار می‌کنند. نظر شما چیست؟ آیا از وجود قابلیت Backward Compatibility روی کنسول Switch II استقبال می‌کنید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.