کمپانی Take-Two از استودیو Remedy به دلیل لوگوی جدید شکایت کرد

کمپانی Take-Two از استودیو Remedy به دلیل لوگوی جدید شکایت کرد

به تازگی مشخص شده که کمپانی Take-Two Interactive با استودیو Remedy بر سر لوگوی جدید آن‌ها، اختلاف نظر پیدا کرده است.

<!–

–>

آنطور که توسط RespawnFirst گزارش شده، Remedy برای نشان تجاری لوگوی جدید خود، که حرف R است، در دفتر مالکیت معنوی بریتانیا در می ۲۰۲۳ درخواست ثبت کرد. سپس این لوگو در ژوئن ۲۰۲۳ رونمایی شد و Take-Two سپس در ماه سپتامبر اعتراض خود را اعلام کرده است.

Take-Two ادعا می‌کند که «احتمال سردرگمی از سوی مردم» بین لوگوی جدید Remedy و یکی از لوگوهای علامت تجاری آن‌ها وجود دارد. به طور خاص، تیک-تو معتقد است که لوگوی جدید رمدی بسیار شبیه به لوگوی شرکت تابعه آن، Rockstar Games است.


مطلب پیشنهادی:فکر میکنین خیلی جی تی ای بلدین؟ | ویجی کوییز
فکر میکنین خیلی جی تی ای بلدین؟ | ویجی کوییزفکر میکنین خیلی جی تی ای بلدین؟ | ویجی کوییز

این شرکت قبلا در سال ۲۰۲۱ بر سر تلاش استودیو Hazelight برای ثبت علامت تجاری بازی تحسین شده خود یعنی It Takes Two شکایت کرده بود. این ادعا باعث شد که هِیزل‌لایت مجبور شود علامت تجاری خود را کنار بگذارد.

جدال Take-Two با Remedy به خصوص ناخوشایند است زیرا آن‌ها در حال حاضر در حال همکاری با راکستار بر روی بازسازی Max Payne و Max Payne 2 هستند.

RemedyRemedy

این ریمیک که در آوریل ۲۰۲۲ معرفی شد، با هم به عنوان یک باندل به فروش می‌رسد و برای Xbox Series X/S، PlayStation 5 و PC عرضه خواهد شد. هر دو بازی از موتور Northlight استفاده خواهند کرد که برای Control و Alan Wake 2 استفاده شده بود.

Remedy حقوق برند Max Payne را در سال ۲۰۰۲ به تیک-تو به مبلغ ۳۴ میلیون دلار فروخت. پس از آن، ریمیک مکس پین به دلیل توافق بین رمدی و راکستار امکان پذیر شد.

Rockstar بودجه توسعه بازسازی‌ها را تامین می‌کند که «مطابق با یک بازی معمول AAA رمدی خواهد بود» و زمانی که راکستار هزینه‌های توسعه، بازاریابی و سایر هزینه‌های خود را جبران کرد، Remedy فرصتی برای کسب حق امتیاز از فروش بعدی پیدا می‌کند.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Alan Wake 2 | ترکیب بی‌ نقص از ترس و بقاجاه‌طلبانه‌ترین پروژه رمدی
بررسی بازی Alan Wake 2 | ترکیب بی‌ نقص از ترس و بقابررسی بازی Alan Wake 2 | ترکیب بی‌ نقص از ترس و بقا


نمرات فوق‌العاده پرنس آو پرشیا جدید | ویجی‌لاگ پلاس

مدیر یوبیسافت: بازیکنان باید به نداشتن مالکیت بازی‌ها کنار بیایند - ویجیاتومدیر یوبیسافت: بازیکنان باید به نداشتن مالکیت بازی‌ها کنار بیایند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.