تریلر گیم پلی بازی Frostpunk 2 منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر گیم پلی بازی Frostpunk 2 منتشر شد [تماشا کنید]

استودیو ۱۱ بیت اولین تریلر گیم‌پلی بازی Frostpunk 2 را منتشر کرد و از برنامه‌های خود برای عرضه همزمان عنوان در سرویس اشتراکی گیم پس رونمایی کرد.

<!–

–>

Frostpunk 2 در نیمه اول سال ۲۰۲۴ برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و در هنگام عرضه با PC Game Pass قابل دسترسی خواهد بود.

همچنین زمانی که بعدا برای ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شود، در گیم پس کنسولی نیز در دسترس خواهد بود. این بازی برای PS5 نیز منتشر می‌شود. ویدئوی تریلر را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

.cls-1{fill:#231f20;}.cls-2{fill:#ed145b;}


مطلب پیشنهادی:راهنمای بازی Lego Fortnite: نکاتی که باید بدانیدمواردی که قطعا به دردتان می‌خورد
راهنمای بازی Lego Fortnite: نکاتی که باید بدانیدراهنمای بازی Lego Fortnite: نکاتی که باید بدانید

فراست پانک ۲ سی سال بعد از نسخه اول بازی جریان دارد، جایی که بشر با یک عصر یخبندان جدید در حال انقراض است. یکی از آخرین سنگرهای انسان‌ها توانسته از یخبندان بزرگ جان سالم به در ببرد و دوره جدیدی از گسترش آغاز شده است. در بازی Frostpunk 2 همانند نسخه پیشین شما باید برای رام کردن دنیا تلاش و شهر خود را بزرگ‌تر کنید.

FrostpunkFrostpunk

بازی اصلی که در سال ۲۰۱۸ برای رایانه‌های شخصی و سال بعد برای کنسول‌ها منتشر شد، بازیکنان را برای مدیریت شهروندان و زیرساخت‌های آخرین شهر باقی مانده بر روی زمین به چالش می‌کشید.

در نگاه منتقدان با استقبال خوبی مواجه شد و امتیازات ۸۷ (PS4) و ۸۴ (Xbox One و PC) را در سایت جمع‌آوری نقد متاکریتیک بدست آورد.

Frostpunk 2 اولین بار در سال ۲۰۲۱ معرفی شد و توسعه آن در سکوت خبری طی ۲ سال گذشته ادامه داشته است. جیکوب استوکالسکی، کارگردان بازی، همزمان با معرفی اعلام کرده بود که هدف آن‌ها تنها ساخت یک دنباله ساده نیست. تیم توسعه دهنده ۱۱ بیت بزرگ‌تر از قبل شده و می‌خواهد دنباله‌ای در مقیاس بزرگ‌تر و با طراحی بهتر را بسازد.


مطلب پیشنهادی:۲۰ اقتباس برتر از بازی های ویدیویی که در آینده می‌آینداستخراج محتوا از دل بازی‌ها
۲۰ اقتباس برتر از بازی های ویدیویی که در آینده می‌آیند۲۰ اقتباس برتر از بازی های ویدیویی که در آینده می‌آیند


نمرات فوق‌العاده پرنس آو پرشیا جدید | ویجی‌لاگ پلاس

مدیر یوبیسافت: بازیکنان باید به نداشتن مالکیت بازی‌ها کنار بیایند - ویجیاتومدیر یوبیسافت: بازیکنان باید به نداشتن مالکیت بازی‌ها کنار بیایند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.