کلوب شبانه حیرت انگیز ورزشگاه خانگی رئال مادرید در جریان بازسازی ۱ میلیارد دلاری برنابئو

رئال مادرید اخیراً تصاویر خیره‌کننده ای از «گل سرسبدش» در بازسازی ۱ میلیارد دلاری خود در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو منتشر کرده است.

کافه اسکای بار فوق‌ انحصاری که ۲۰۰ مهمان را در خود جای می‌دهد، نه‌تنها لوکس‌ترین مکان برای تماشای مسابقات است، بلکه تبدیل به یک کلوپ برای جشن شبانه می‌شود.

image 89 edited

این تیم با ۱۴ بار قهرمانی در لیگ اروپا در حال بازسازی اساسی ورزشگاه نمادین خود بوده که ظرفیت آن را به ۸۵ هزار نفر افزایش داده و یک صفحه نمایش ۳۶۰ درجه و سقف جمع‌شونده خواهد داشت.

image 83 edited

منطقه VIP جدیدی در بالای ورزشگاه قرار گرفته که انتظار می‌رود تا پایان ماه آوریل به طور رسمی به بهره‌برداری برسد و برای برگزاری کنسرت تیلور سویفت در تاریخ ۲۹ مه آماده باشد.

رئال هنوز قیمت کافه اسکای بار جدیدش را اعلام نکرده، اما احتمالاً بلیت‌ها قیمت بالایی خواهند داشت، البته با تغییرات قیمتی میان مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و بازی‌های لالیگا.

image 87 edited

افرادی که به اندازه کافی خوش‌شانس هستند که بلیت داشته باشند، از یکی از دو ورودی با چراغ های نئونی برای تداعی «آسمان‌خراش های نمادین مادرید» وارد می شوند.

این منطقه به ۴ منطقه تقسیم خواهد شد که رستوران و کلوپ شبانه در دو طرف و یک بار بزرگ در مرکز قرار دارد.

image 84 edited

صندلی‌های پلکانی، شامل مبل‌‌هایی با میز نوشیدنی، مشرف به زمین بازی خواهند بود.

بار به شکل بیضوی از مرمر و برنز ساخته خواهد شد تا با انعکاس نور حس لوکس بودن را منتقل کند.

رستوران و کلوپ شبانه دارای صفحه نمایشگرهای LED  عظیمی هستند که دیوارها و سقف را می پوشانند و امکان پخش انواع تصاویر را فراهم می کنند.

image 86 edited

ایده این است که کافه اسکای بار فقط در روزهای مسابقه مورد استفاده قرار نگیرد، بلکه می توان از آن به عنوان یک فضای تجاری برای ۵۰۰ مهمان استفاده شده و به عنوان یک بار و رستوران در عصر باز شود.

همچنین قرار است که این بار، به عنوان مکانی برای صرف نوشیدنی و خوراکی هنگام لذت بردن از چشم‌اندازهای گسترده از زمین بازی و نمای شهری عمل کند.

image 85 edited

برنابئو بازسازی‌شده همچنین دارای یک اسکای واک خواهد بود، تراسی به طول ۸۰۰ متر در بالای استادیوم.

این ورزشگاه به طور رسمی در تاریخ ۲ سپتامبر سال ۲۰۲۳ بازگشایی شد.

image 88 edited

زمانی که این بازسازی تکمیل شود، رئال می تواند ۲۰ هزار صندلی دیگر نیز به عدد قبلی اضافه کند و این باشگاه می تواند تجهیزات بسیار پیشرفته ای داشته باشد که مایه حسرت بسیاری از باشگاه های فوتبال جهان خواهد شد.

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.