کاهش ۳۰ درصدی فروش فیزیکی EA FC 24 نسبت به FIFA 2023

بازی شبیه‌ساز فوتبال EA FC 24 به عنوان دومین لانچ فیزیکی بزرگ سال ۲۰۲۳ در بریتانیا تبدیل شد. اما به گفته «کریس درینگ» (Chris Ding)، مدیر رسانه GamesIndustry.biz، اولین شماره جدید از سری فوتبالی شرکت Electronic Arts موفق شده عنوان «میراث هاگوارتز» (Hogwarts Legacy) را در فروش فیزیکی پشت سر گذارد. اما نتوانست از سد انحصاری نینتندو Legend of Zelda: Tears of the Kingdom عبور کند.

به گزارش خبرگزاری VGC، فروش فیزیکی EA FC نسبت به FIFA 23، آخرین نسخه از مجموعه پرطرفدار فیفا، حدود ۳۰ درصد کاهش یافته است. درینگ همچنین خاطرنشان کرد شرکت EA انتظار تاثیر کوتاه‌مدت مبنی بر تغییر برند فوتبالی خود از فیفا به FC را داشته است. گفتنی است این شرکت پس از گذشت ۲۵ سال همکاری با فدراسیون بین‌المللی فوتبال، اقدام به تغییر نام تجاری فرانچایز خود کرد.

افزایش فروش نسخه فیزیکی بازی EA FC 24 برای کنسول سوییچ

شایان ذکر است نسخه فیزیکی نینتندو سوییچ بازی EA FC 24 نسبت به نسخه سوییچ FIFA 23 فروش بالایی را تجربه کرده است. همان‌طور که می‌دانید، شرکت EA امسال یک نسخه کاملاً به‌روزشده و جدید از بازی فوتبالی خود برای کنسول Switch تولید کرد. پیش‌تر، این شرکت نسخه سوییچ سری FIFA را تنها با یک به‌روزسانی ساده لباس‌ها و بازیکنان روانه بازار می‌کرد.

فروش فیزیکی EA FC 24

امسال، شرکت EA نسخه سوییچ بازی EA FC 24 را با موتور گرافیکی قدرتمند «فراست‌بایت» (Frostbite) طراحی کرد. علاوه‌براین، نسخه سوییچ بازی مذکور از تمامی فرمت‌ها برخوردار است. برجسته‌ترین تغییر در بازی امسال، گنجاندن بازیکنان زن در حالت Ultimate Team است که امکان حضور تیم‌ها با جنسیت‌های مختلط را فراهم می‌کند.

لیگ‌های برتر فوتبال بانوان از کشورهای انگلیس، فرانسه، آلمان، اسپانیا و آمریکا به حالت Ultimate Team اضافه شده است. بازیکنان زن و مرد می‌توانند در یک تیم بازی کنند. در صورت عضویت، پیوند شیمی جذابی میان بازیکنان زن و مرد در یک تیم ایجاد می‌شود. بازی EA FC 24 هم‌اکنون برای تمامی کنسول‌های نسل گذشته، نسل حاضر و PC قابل دریافت است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.