کاهش قیمت کارت گرافیک سری RTX 40 در اروپا

به گزارش وب سایت videocardz، آنها متوجه کاهش قیمت در RTX 4090 Founders Edition (مدل ساخت خود انویدیا) در وب سایت رسمی شرکت شده‌اند. در واقع به جای ۱۸۵۹ یورو که برای چند هفته قیمت این کارت گرافیک بود، این مدل اکنون با قیمت ۱۸۱۹ یورو برچسب خورده است. هرچند که در نگاه اول رقم کوچکی به نظر می‌رسد، اما باز هم نشان دهنده‌ی نشان دهنده‌ی شروع روند کاهش قیمت کارت گرافیک سری RTX 40 است که تازه در اول راه است.

تمام مدل‌های RTX 40 کاهش قیمت را تجربه کرده‌اند

با این حال، چیزی که باید به آن توجه داشت، این است که کارت گرافیک RTX 4090 Founders Edition برای اولین بار با قیمت ۱۹۴۹ یورو در اتحادیه اروپا فهرست شد و این یعنی اینکه ما حالا باید به دنبال کاهش قیمت هفت درصدی یا ۱۴۰ یورویی نسبت به زمان عرضه باشیم.

کاهش قیمت کارت گرافیک RTX 40

قیمت پردازنده‌های گرافیکی دسکتاپ RTX 40 در اروپا از زمان عرضه آن تغییر چندانی نکرده است، با این حال هر سه مدل را اکنون می‌توانید با قیمت MSRP (قیمت خرده‌فروشی پیشنهادی) پیدا کنید. کارت گرافیک RTX 4090 Founders Edition اکنون تنها با قیمت ۱۳۹۹ یورو فهرست شده است، بنابراین تخفیف ۵ درصدی در حال حاضر اعمال شده است، اما مهمتر از آن، کارت های سفارشی RTX 4080 هستند که در حال حاضر با قیمت ۱۲۲۹ یورو عرضه می‌شوند، یعنی ۱۶ درصد ارزان‌تر از MSRP هستند.

قیمت فعلی پردازنده‌های گرافیکی دسکتاپ انویدیا سری RTX 40 در اروپا:

کارت گرافیک قیمت پیشین قیمت کنونی درصد کاهش
NVIDIA GeForce RTX 4090 Founders Edition €۱۹۵۹  €۱۸۱۹ ۷%-
NVIDIA GeForce RTX 4080 Founders Edition €۱۴۶۹ €۱۳۹۹ ۵%-
NVIDIA GeForce RTX 4080 Custom  €۱۴۶۹  €۱۲۲۹ ۱۶%-
NVIDIA GeForce RTX 4070 Ti Custom €۸۹۹ €۸۷۵ ۳%-

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.