کاهش قیمت کارت‌‌های گرافیک RTX 4070 و ۴۰۶۰ Ti Founders Edition انویدیا!

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید کارت گرافیک‌های GeForce RTX 4070 و ۴۰۶۰ Ti Founders Edition شرکت انویدیا اکنون زیر قیمت پیشنهادی آن‌ها (MSRP) در چین در دسترس هستند، این کاهش قیمت خرید آن‌ها را به یک معامله خوب برای گیمرهای استریمر تبدیل می‌کند.

تخفیف‌های جذاب بر روی کارت‌های گرافیک GeForce RTX 4070 و ۴۰۶۰ Ti از انویدیا: فرصتی برای گیمرها

همانطور که ممکن است بدانید، کارت گرافیک‌های GeForce RTX 4070 و ۴۰۶۰ Ti شرکت انویدیا جز انتخاب‌های محبوب بین گیمرها هستند زیرا بخش Mainstream gaming را هدف قرار می‌دهند (به طور کلی، شامل بازیکنانی است که به دنبال تجربه بازی خوب و قابل دسترس هستند و از تجهیزات مناسب برای این منظور استفاده می‌کنند). بها تمام شده هر دو کارت گرافیک که نزدیک به قیمت پیشنهادی سازنده بود گاهی در فروشگاه‌های مختلفی شاهد تخفیف و کاهش قیمت بوده است. اما این بار به نظر می‌رسد که خرده فروشان در کشور چین کاهش قیمت را برای انواع رسمی Founders Edition ارائه خواهند داد.

وبسایت JD.com کارت گرافیک GeForce RTX 4070 Founders Edition شرکت انویدیا را دارد و در حال حاضر این محصول را با قیمت ۴۵۹۹ RMB فهرست کرده است که ۲۰۰ RMB کمتر از قیمت پیشنهادی رسمی آن، یعنی ۴۷۹۹ RMB خواهد بود. این یک تخفیف ۳۰ دلاری است و هیچ دلیل رسمی به جز کاهش قیمت تبلیغاتی برای آن وجود ندارد. در مورد کارت گرافیک GeForce RTX 4060 Ti Founders Edition باید گفت که این محصول در حال حاضر با قیمت ۲۹۹۹ RMB فروخته می‌شود، در حالی که قیمت پیشنهادی رسمی برای آن ۳۱۹۹ RMB تعیین شده است.

کاهش قیمت کارت‌‌های گرافیک RTX 4070 و 4060 Ti Founders Edition انویدیا!
کاهش قیمت کارت‌‌های گرافیک RTX 4070 و ۴۰۶۰ Ti Founders Edition انویدیا، منبع تصویر: JD.com

بهتر است بدانید که می‌توانید انواع خاصی از کارت گرافیک GeForce RTX 4070، را با قیمتی کمتر از ۴۴۴۹ یوان (۶۱۸.۴۳۲ دلار) بیابید که کاهش قیمتی برابر با ۳۵۰ RMB در مقابل قیمت پیشنهادی سازنده (نزدیک به ۵۰ دلار آمریکا) محسوب می‌شود. کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 4070 با نسخه RTX 4070 SUPER جایگزین نشده است و نزدیک به ۵۰۰ دلار در بازارهای ایالات متحده به فروش می‌رسد. کشور چین شاهد یک رقابت داغ‌تر در این بخش با کارت‌ گرافیک‌هایی مانند Radeon RX 7900 GRE و Radeon RX 6750 GRE است که می‌توانند تهدیدی بزرگ برای هر دو کارت GeForce RTX 4070 و ۴۰۶۰ Ti باشند، زیرا ارزش و عملکرد بازی بهتری را ارائه می‌دهند.

اخیراً گزارش شده است که چگونه شرکت AMD فروش کارت گرافیک سری Radeon RX 7600 را کاهش داده است و قصد دارد بر فروش سری RX 6750 GRE تمرکز کند زیرا آنها در مقایسه با نسخه RTX 4060 Ti و کارت گرافیک‌های GeForce RTX 4060 عالی هستند. برای کاربرانی که به دنبال خرید نسخه Founders Edition هستند باید گفت، کاهش قیمت کارت گرافیک‌های جدید GeForce RTX 4070 و ۴۰۶۰ Ti شرکت انویدیا می‌تواند به عنوان یک اتفاق عالی دیده شود. انتظار می‌رود چنین معاملاتی در چند هفته آینده در خرده فروشی‌های خاص در ایالات متحده نیز ظاهر شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.