بازی World of Goo 2 برای سوییچ و پلتفرم PC عرضه می‌شود

طبق جدیدترین گزارش، بازی پازل World of Goo 2 در ماه می امسال برای کنسول «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) عرضه می‌شود. برای مطالعه ادامه خبر بازی WOG 2 همراه ما باشید.

در جریان رویداد جدید Nintendo Direct، عرضه بازی پازل World of Goo 2 برای کنسول Switch تایید شد. این بازی که دنباله عنوانی تحسین‌برانگیز در سال ۲۰۰۸ به همین نام است، در تاریخ ۲۳ می سال ۲۰۲۴ (مصادف با ۳ خرداد ۱۴۰۳) برای کنسول سوییچ، پلتفرم «مک» (Mac)، «ویندوز» (Windows) و «لینوکس» (Linux) نیز منتشر می‌شود.

بازی World of Goo 2

تریلر بازی World of Goo 2؛ زندگی با موجودات مایعی!

بر اساس اطلاعات فهرست‌شده در فروشگاه eShop، نسخه سوییچ این بازی از حالت «کوآپ» (Co-Op) محلی (با ظرفیت ۴ بازیکن) پشتیبانی خواهد کرد. در سیناپس رسمی بازی World of Goo 2 چنین آمده است:

در داستان صدهزار ساله کاوش کنید و تغییر جهان را تماشا کنید. از موجودات شبه‌مایع برای ساختن پل‌ها، رشد برج‌ها، زمین‌های زمینی و سوخت ماشین‌های پرنده استفاده کنید. جهان زیبا، خطرناک و در حال تکامل است. سیستم شبیه‌سازی آن در هر سطح واقع‌گرایانه و سیال است. تا جایی که می‌توانید بسازید، بپاشید، منفجر کنید، نابود کنید، پرواز کنید، و راه خود را در مسیر پازل‌های چالش‌برانگیز طی کنید.

ناگفته‌نماند بازی World of Goo 2 شامل چندین مکانیک و بخش جدید می‌شود که حل کردن پازل‌های گیم‌ پلی را دشوارتر از گذشته می‌کند. به مانند نسخه اول، بازی World of Goo 2 توسط استودیوهای ۲D Boy و Tomorrow Corporation ساخته شده است. بازی World of Goo از سوی وب‌سایت «متاکریتیک» (Metacritic) امتیاز ۹۰ را دریافت کرده است. گفتنی است خبر ساخت بازی World of Goo 2 در دسامبر سال گذشته منتشر شد. شما می‌توانید تریلر جدید بازی مذکور را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.