کارگردان سابق Star Wars Jedi استودیوی Giant Skull را تاسیس کرد

کارگردان سابق Star Wars Jedi استودیوی Giant Skull را تاسیس کرد

کارگردان سابق Star Wars Jedi: Survivor، استیگ آسموسن، استودیوی جدیدی به نام Giant Skull تاسیس کرده که یک بازی اکشن ماجراجویی با Unreal Engine 5 توسعه خواهد داد.

<!–

–>

طبق بیانیه مطبوعاتی که اولین بار توسط Game Informer منتشر شد، Giant Skull یک استودیوی AAA است که به ساخت «بازی‌های اکشن ماجراجویی مبتنی بر گیم‌پلی و داستانی که در جهان‌های چشمگیر می‌گذرد»، می‌پردازد.


مطلب پیشنهادی:رازهایی که بازی سازها بهمون نمیگن [تماشا کنید]
رازهایی که بازی سازها بهمون نمیگن [تماشا کنید]رازهایی که بازی سازها بهمون نمیگن [تماشا کنید]

استیگ آسموسن که مدیرعامل استودیوی جدید است، در یک بیانیه مطبوعاتی نوشت:

فرهنگ استودیو Giant Skull بر خلاقیت و کنجکاوی متمرکز است. ما تیمی با استعداد را گرد هم آورده‌ایم که به داستان سرایی همه‌جانبه، مبارزات قهرمانانه و پیمایش هیجان‌انگیز مشهور است. هدف ما ایجاد دنیایی غنی است که بازیکنان بخواهند سال‌های آتی در آن گم شوند.

استیگ آسموسن در سپتامبر ۲۰۲۳ شرکت Respawn Entertainment را برای تشکیل استودیوی جدید ترک کرد و مدیرعامل، کارگردان و موسس آن به حساب می‌آید. می‌توانید وب‌سایت استودیو را در giantskull.com بررسی کنید. آسموسن کارگردان هر دو بازی Star Wars Jedi بود و قبلا روی مجموعه God of War کار کرده بود.

Giant SkullGiant Skull

جان کار که قبلا به عنوان مدیر فنی در Star Wars Jedi: Survivor کار می‌کرد، به این استودیو پیوسته است. کارگردان هنری، پاتریک مورفی که بر روی Fortnite، Valorant و League of Legends کار کرده بود و لورن مک لمور، تهیه‌کننده ارشد پیشین Fortnite به او ملحق می‌شوند.

آنتونی اسکات، مدیر ارشد اجرایی/مدیر مالی که بیش از ۱۶ سال تجربه مدیریت تیم‌هایی از جمله Rocksteady Studios را دارد، به این استودیو می‌پیوندد.

همچنین کارگردان طراحی، جف ماگرز که در Star Wars Jedi: Survivor و Star Wars Jedi: Fallen Order کار کرده بود، به این استودیو می‌پیوندد. کارگردان انیمیشن، برایان کمپبل که کارگردان انیمیشن در Epic Games بود نیز از دیگر اعضا جدید است.


مطلب پیشنهادی:داستان درامای یونیتی با بازی سازها چیه؟ [تماشا کنید]پشت پرده‌ی اتفاقات اخیر یونیتی
داستان درامای یونیتی با بازی سازها چیه؟ [تماشا کنید]داستان درامای یونیتی با بازی سازها چیه؟ [تماشا کنید]


از گوست آو سوشیما روی کامپیوتر تا شکایت نینتندو از شبیه‌ساز سوییچ | ویجی‌لاگ پلاس

تاریخ عرضه ریمستر بازی Monster Hunter Stories مشخص شد - ویجیاتوتاریخ عرضه ریمستر بازی Monster Hunter Stories مشخص شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.