کارگردان بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 از استودیو نینجا تئوری جدا شد

کارگردان بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 از استودیو نینجا تئوری جدا شد

فاصله زیادی با عرضه هل بلید ۲ نداریم ولی به نظر می‌رسد که کارگردان بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 از استودیو نینجا تئوری جدا شده است. 

<!–

–>

سایت پالیگان در یک جلسه پیش‌نمایش متوجه غیبت تمیم آنتونیادس، (Tameem Antoniades) در استودیو شد و در ادامه جدایی کارگردان بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 توسط ایکس باکس تایید شد. نکته عجیب این است که خود آنتونیادس این خبر را عمومی نکرده و استودیو نینجا تئوری نیز بیانیه‌ای در این زمینه منتشر نکرده است. 


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Minecraft Legendsمایکروسافت، لطفا بسه!
بررسی بازی Minecraft Legendsبررسی بازی Minecraft Legends

آنتونیادس یکی از موسسین اصلی Ninja Theory بود که ۲۰ سال گذشته در این استودیو فعالیت می‌کرد. او در ساخت بازی‌های مثل DmC: Devil May Cry و Heavenly Sword نقشی اساسی داشت. البته سایت پالیگان اشاره کرده که آنتونیادس در ابتدا کار هدایت تیم توسعه را برعهده داشت ولی سپس اعضای دیگری مثل دن ات‌ول (Dan Attwell)، مارک اسلیتر و دیوید گارسیا روی کار آمدند.

بازی Hellblade 2بازی Hellblade 2

باید اشاره کنیم که بازی Senua’s Saga: Hellblade II تنها به صورت دیجیتالی منتشر خواهد شد و تیم نینجا قیمت ۵۰ دلار را برای آن در نظر گرفته است. البته با توجه به اینکه تنها با عنوان ۸ ساعته طرف هستیم، این استراتژی از سوی مایکروسافت و تیم نینجا کاملا قابل درک است.

Senua’s Saga: Hellblade 2 طبق گفته متیوز در «ماه‌های پایانی توسعه» خود قرار دارد و در ۲۱ می (۱ خرداد ۱۴۰۳) منتشر خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:استارفیلد تونست ایکس باکس رو نجات بده؟ | ویجی کستچه خبر از منجی ایکس باکس؟
استارفیلد تونست ایکس باکس رو نجات بده؟ | ویجی کستاستارفیلد تونست ایکس باکس رو نجات بده؟ | ویجی کست


چه بلایی سر اسپک آپس اومد؟

کارگردان بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 از استودیو نینجا تئوری جدا شد - ویجیاتوکارگردان بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 از استودیو نینجا تئوری جدا شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.