کارت گرافیک Palit GeForce RTX 4060 Ti لیست شد

به تازگی کارت گرافیک های GeForce RTX 4060 Ti ساخت شرکت Palit روی یک خرده فروشی روسی لیست شده‌اند. از مدت‌ها پیش می‌دانستیم که کارت گرافیک RTX 4060 Ti قرار است تنها ۸ گیگابایت حافظه داشته باشد و حدس هم می‌زدیم که رابط حافظه این کارت، پهنای زیادی نداشته باشد. اما فکر هم نمی‌کردیم که این رابط، یک رابط ۱۲۸ بیتی باشد!

کارت گرافیک Palit RTX 4060 Ti

اینطور که لیست‌ها نشان می‌دهند، چهار مدل کارت گرافیک RTX 4060 Ti از شرکت Palit لیست شده‌اند. این چهار مدل، مدل‌های ساده و اورکلاک شده از سری‌های Dual و StormX این شرکت هستند. این کارت‌ها همگی از سری‌های میان‌رده بوده و احتمالاً دو فن خنک کننده دارند. ماه گذشته شرکت Palit از سری Dual حین عرضه کارت گرافیک RTX 4070 رونمایی کرده بود، اما سری StormX برای اولین بار است که برای خانواده RTX 40 Ada Lovelace استفاده می‌شود.

PALIT RTX 4060 TI SERIES 1 768x425 1

طبق اطلاعاتی که داریم، شرکت انویدیا کارت گرافیک RTX 4060 Ti را برای عرضه در آخرِ همین ماه (می) آماده می‌کند. تا به این لحظه نه انویدیا و نه شرکای برد آن، هیچ تاریخ دقیقی برای عرضه این کارت گرافیک اعلام یا تعیین نکرده‌اند. قاعدتاً باید شرکت انویدیا از این هفته، قطعات مورد نیاز شرکای برد برای مونتاژ کارت‌ها را برای آن‌ها ارسال کند.

کارت گرافیک RTX 4060 Ti پنجمین عضو خانواده RTX 40 است که به بازار می‌آید. این کارت قرار است به پردازشگر AD106-350 با ۴۳۵۲ هسته CUDA مجهز بشود. فرکانس افزایشی نسخه مرجع این کارت گرافیک نیز ۲.۵ گیگاهرتز است که البته در مدل‌های سفارشی اورکلاک شده می‌تواند بالاتر هم برود.

مطالب مرتبط

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.