کارت ویزیت امضاشده توسط استیو جابز با قیمت ۱۸۰۰۰۰ دلار فروخته شد

شرکت RR Auction به‌تازگی آخرین یادگاری اپل خود را در قالب یک کارت ویزیت با امضای استیو جابز به فروش رساند. این کارت با نام قدیمی شرکت یعنی اپل کامپیوتر و لوگوی قدیمی آن به قیمت ۱۸۱۱۸۳ دلار فروخته شد. آیا می‌دانید با این پول چه چیز دیگری می‌توانید بخرید؟ ۱۸۱ آیفون ۱۵ پرو مکس. البته بعید است یه این تعداد آیفون نیاز داشته باشید.

مشخصات کارت ویزیت امضاشده توسط استیو جابز

در این کارت لوگو ۶ رنگ قدیمی اپل به چشم می‌خورد و روی آن شاهد آدرس قبلی مقر مرکزی شرکت هستیم. کارت ویزیت موردبحث به استیو جابز به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره اشاره دارد.

کارت ویزیت استیو جابز تا آنجا که به این شرایط مربوط می شود، «تقریبا بی‌نقص» توصیف می‌شود. اگر بخاطر قیمت این کار تعجب می‌کنید، لازم است بدانید که شرکت RR Auction در مورد اینکه تا به حال فقط ۱۰ کارت از این مرد فروخته است و فقط یکی از آن ۱۰ کارت همانند کارتی که شرکت به تازگی فروخته، به سال ۱۹۸۳ بازمی‌گردد، صحبت کرده است.

کارت ویزیت امضاشده توسط استیو جابز با قیمت 180000 دلار فروخته شد

یکی دیگر از مواردی که کارت ویزیت استیو جابز را بسیار مطلوب می‌کند، این است که دارای درجه PSA/DNA GEM MT 10 است. به عبارت دیگر، همه چیز این کارت هنوز در بهترین حالت خود قرار دارد است. این کارت گوشه‌های کاملاً تیز دارد و کاملا براق است. چنین مشخصاتی مطمئناً برای کارتی که قدمت آن به ۴۱ سال می‌رسد، چشمگیر و نادر است. شرکتی که این کارت را به حراج گذاشته است، در مورد اینکه چگونه «کمتر از پنج کارت ویزیت اپل کامپیوتر از هر دوره‌ای با امضای جابز با موفقیت تأیید اعتبار PSA/DNA را گذرانده‌اند، صحبت می‌کند.

این اولین بار نیست که یک یادگاری استیو جابز با چنین قیمتی به فروش می‌رسد. ما پیش از این دیده‌ایم که چک‌های امضاشده توسط جابز پول زیادی به همراه می‌آورند. بنابراین می‌دانیم افرادی وجود دارند که به این نوع یادگاری‌ها علاقه دارند.

استیو جابز در سال ۲۰۱۱ در سن ۵۶ سالگی درگذشت. او در دوران مدیریت خود علاقه‌ زیادی به امضادادن نداشت. به همین دلیل است که آیتم‌هایی که امضای دست‌نویس او را دارند، معمولاً با قیمت بسیار بالا به فروش می‌رسند. مثلاً سال گذشته یک چک امضاشده توسط جابز با قیمتی بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار به فروش رسید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.