جزئیات جدیدی از بازی Resident Evil 9 منتشر شد

«داسک گولم» (Dusk Golem)، یکی از افشاگران برجسته صنعت گیمینگ با انتشار توییتی اعلام کرد بازی «رزیدنت اویل ۹» (Resident Evil 9) با موتور گرافیکی RE Engine ساخته می‌شود و از گیم پلی جهان آزاد (Open-World) برخوردار خواهد بود. برای مطالعه ادامه جزئیات جدید بازی Resident Evil 9 همراه ما باشید.

همان‌طور که می‌دانید، شرکت «کپکام» (Capcom) سال‌ها مشغول ساخت بازی Resident Evil 9 است و تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند این عنوان در سال ۲۰۲۵ روانه بازار می‌شود. آخرین نسخه از سری اصلی «رزیدنت اویل» با نام RE: Village در سال ۲۰۲۱ عرضه شده بود.

جزئیات جدید بازی Resident Evil 9؛ پرهزینه‌ترین نسخه سری اویل

«داسک گولم» به عنوان کاربر AestheticGamer1@ در توییتر نوشت که بازی‌های Resident Evil 9 و Monster Hunter Wild بر اساس موتور RE Engine ساخته می‌شوند. با این حال، این منبع به طرفداران اطمینان می‌دهد که هر دو بازی باید DNA هر یک از فرانچایزها را حفظ کند. البته ناگفته‌ نماند که شرکت Capcom در سال‌های اخیر جوهره فرانچایزهای خود مانند «دراگون داگما» (Dragon Dogma)، «مانستر هانتر» (Monster Hunter) و «رزیدنت اویل» (Resident Evil) را حفظ کرده است.

جزئیات بازی Resident Evil 9

در اکتبر سال گذشته، «داسک گولم» اطلاعات متنوعی از بازی Resident Evil 9 منتشر کرد. این منبع گفت بازی Resident Evil 9 پرهزینه‌ترین نسخه سری مذکور خواهد بود. این باعث می‌شود که توسعه بازی بسیار بیشتر از حد انتظار طول بکشد. استفاده از یک موتور کاملاً جدید برای گیم پلی Open-World انتظار را برای عرضه در بازار طولانی‌تر می‌کند.

گفتنی است شرکت Capcom همچنین قصد دارد یکی دیگر از بازی‌های کلاسیک سری را بازسازی نماید. کاربران هم‌اکنون می‌توانند نسخه Gold Edition بازی Resident Evil 4 Remake را برای کنسول‌ها و پلتفرم PC خریداری نمایند. این نسخه شامل بازی پایه و بسته‌های الحاقی آن می‌شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.