چگونه گوشی را به تلویزیون سونی وصل کنیم؟

2022 2 sony bravia 2 638bb6c7b90c494dc77f7b94

در قدم اول، باید مطمئن شوید که هر دو دستگاه به جدیدترین نسخه به‌روز باشند. در مشخصات فنی تلویزیون پشتیبانی از قابلیت Wi-Fi Direct قید شده است. ابتدا باید حالت Wi-Fi Direct را فعال و اتصال آن را با گوشی برقرار کنید.

قابلیت Wi-Fi Direct در مدل‌های Google TV و Android TV

۱. ابتدا تنظیمات Built-in Wi-Fi را روی تلویزیون فعال کنید. وارد تنظیمات شوید و Network & Internet را انتخاب کنید. سپس Wi-Fi را در حالت On قرار دهید.

۲. اکنون Wi-Fi Direct را روی تلویزیون فعال کنید. بدین‌ترتیب دکمه Home را از روی کنترل از راه‌ دور تلویزیون فشار دهید و سپس وارد Settings شوید و در بخش Network در دسته‌بندی NETWORK & ACCESSORIES قابلیت Wi-Fi Direct را در حالت روشن قرار دهید.

۳. اکنون باید کلید WPA تلویزیون را نمایش دهید. برای این منظور وارد صفحه Settings شوید و Network & Internet یا Network را انتخاب کنید. روی Wi-Fi Direct بزنید و وارد تنظیمات Wi-Fi Direct شوید و درنهایت، روی گزینه Show Network (SSID)/Password بزنید.

۴. نام SSID و کلید WPA Key برای اتصال گوشی به تلویزیون سونی روی نمایشگر تلویزیون نشان داده می‌شوند.

۵. روی گوشی SSID مربوط به تلویزیون را در فهرست شبکه‌های وای‌فای دردسترس پیدا کنید و روی آن بزنید تا از شما رمز ورود بخواهد. اکنون WPA Key را وارد کنید و روی اتصال بزنید.

اگر اتصال گوشی به تلویزیون موفقیت‌آمیز باشد، پیام Wi-Fi device is connected را مشاهده خواهید کرد. فراموش نکنید که ممکن است مدل‌های مختلف تلویزیون با نسخه‌های مختلفی از سیستم‌عامل تفاوت‌های جزئی در روند اتصال داشته باشند.

اتصال گوشی به تلویزیون سونی با کابل

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.