چگونه هوش مصنوعی فایرفلای را به فتوشاپ اضافه کنیم؟

adobe firefly 641a19610749cf5f9cc772cd

ادوبی قصد دارد مجموعه ابزارهای فایرفلای را به سرویس‌ها و نرم‌افزارهای خود اضافه کند تا کاربران با استفاده از آن‌ها بتوانند کارهای حرفه‌ای انجام دهند. البته، هم‌اکنون نیز با برخی از روش‌ها می‌توان ادوبی فایرفلای را به فتوشاپ، محبوب‌ترین سرویس گرافیست کارها اضافه کرد. ما در این مقاله قصد داریم به این پرسش که ادوبی فایرفلای چیست، پاسخ داده و همچین نحوه اضافه کردن آن به فتوشاپ را توضیح دهیم. همراه ما باشید.

هوش مصنوعی Adobe Firefly چیست و چه مزایایی برای کاربران دارد؟

شرکت ادوبی که احتمالاً آن را با نرم‌افزار فوق‌العاده فتوشاپ می‌شناسید، در اواخر ماه مارس سال جاری میلادی، از مجموعه ابزار‌های ادوبی فایرفلای رونمایی کرد. این مجموعه نرم‌افزار‌ها، با هوش مصنوعی توسعه یافته‌اند و به زودی با سرویس‌ها و ابزارهای مطرح این شرکت از جمله فتوشاپ، پریمیر، ایلاستریتور و … ادغام می‌شوند.

اکنون، برخی ابزار‌های ابتدایی خانواده ادوبی فایرفلای در دسترس هستند و کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند، از جمله Text to Image و Generative Fill. ابزار اول، برای تبدیل دستورات متنی به تصویر مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ دقیقا همان چیزی که میدجورنی انجام می‌دهد. ابزار دو هم برای حذف المان‌ها و جایگزینی المان‌های جدید در تصاویر به کار می‌رود. Generative Fill همان ابزاری است که کار طراحان و گرافیست‌ها را آسان‌تر کرده و احتمالا تاکنون نحوه استفاده از آن را در شبکه‌های اجتماعی دیده‌اید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.