اپل با طرح ویژه از بیماران مبتلا به ایدز حمایت می‌کند

apple watch iphone models product red version 65171cdbb379d71669858da2

اپل واچ سری ۹ به‌لطف تراشه‌ی S دارای پیشرفته‌ترین ویژگی‌های سلامت، تناسب اندام و ایمنی در اپل واچ تا به امروز، همراه با قابلیت دابل تپ و جستجوی دقیق برای آیفون است.

واچ فیس‌های جدید آنالوگ خورشیدی نیز به مناسبت روز جهانی ایدز به رنگ قرمز در دسترس خواهند بود و به دیگر واچ فیس‌ها از جمله متروپولیتن، زمان جهانی (World Time)، واچ فیس عددی مونو، گرادیانت، طرح راه راه (Strips) و تایپوگراف اضافه می‌شوند.

دومین روش اپل برای حمایت از بیماران مبتلا به ایدز، اهدای یک دلار برای هر خریدی است که در این هفته انجام شود: تا ۸ دسامبر (۱۷ آذر)، اپل به ازای هر خریدی که با استفاده از Apple Pay در وب‌سایت رسمی اپل، نرم‌افزار اپل استور یا در فروشگاه اصلی اپل انجام شود، یک دلار اهدا می‌کند. مشتریان می‌توانند هر محصول یا لوازم جانبی اپل را خریداری کنند و به نجات جان افراد در سراسر جهان کمک کنند.

سومین روش، خریدهای درون برنامه‌ای ویژه برای سه بازی محبوب است: از امروز تا ۴ دسامبر (۱۳ آذر)، اپ استور تمام درآمد حاصل از خریدهای انحصاری درون برنامه‌ای برای سه بازی محبوب MONOPOLY GO و Gardenscapes و EA Sports FC Mobile را به صندوق جهانی اهدا می‌کند. امکانات قابل‌خریداری در این بازی‌ها شامل انواع آواتارهای سرگرم‌کننده، شیلدهای جذاب و بازیکنان ستاره‌ی فوتبال است.

اپل مثل همیشه روز جهانی ایدز را با قرمز کردن لوگو در فروشگاه‌هایش همزمان می‌کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.