چرا پرچمدارهای گلکسی سامسونگ ۷ سال آپدیت می‌‌‌‌شوند؟

با انتشار سری گلکسی S24، سامسونگ متعهد به پشتیبانی ۷ ساله نرم‌افزاری از این سری شد که هم شامل آپدیت سیستم‌عامل می‌شود و هم به‌روزرسانی امنیتی. سامسونگ اولین شرکت در این زمینه نیست و گوگل از عرضه ۷ سال به‌روزرسانی برای سری پیکسل ۸ خبر داده بود. از طرفی، وان‌ پلاس باور دارد که بیش از ۵ سال آپدیت، اتلاف منابع محسوب می‌شود. اما چرا سامسونگ چنین رویکردی را در پیش گرفته است؟

عرضه ۷ سال آپدیت برای پرچمدارهای گلکسی سامسونگ

حالا نیکلاس پورتر، معاون سامسونگ به این سوال که چرا سامسونگ تصمیم به پشتیبانی ۷ ساله گرفته، پاسخ داده است. تجزیه‌و‌تحلیل سامسونگ از بازخورد مصرف‌کنندگان نشان داد که گسترش پشتیبانی ارزش بیشتری به گوشی هوشمند می‌افزاید. به عبارتی، سامسونگ با توجه به این تحلیل، بهبود خدمات پشتیبانی خود را به‌عنوان یک عامل کلیدی در توسعه و پیشرفت محصولات خود معرفی کرده است.

چرا پرچمدارهای گلکسی سامسونگ 7 سال آپدیت می‌‌‌‌شوند؟

تحقیقات سامسونگ به این نتیجه رسیده است که مردم مدتی است تمایل دارند تلفن‌های خود را برای مدت طولانی‌تری نگه دارند و منطقی است که سازندگان مدت پشتیبانی نرم‌افزاری را افزایش دهند.

در نهایت، سامسونگ بر این باور است که حتی اگر برخی از افراد به مدت پشتیبانی اضافه‌شده اهمیتی ندهند، همچنان از امنیت بهبود‌یافته و عملکرد روان‌تر گوشی‌های خود برای سال‌ها بهره‌مند خواهند شد و در نهایت تجربه کاربری بهتری را بدست خواهند آورد.

همان‌طور که گفتیم، سامسونگ ۵ سال پشتیبانی از جدیدترین گوشی های سری A خود، یعنی گلکسی A55 و گلکسی A35 ارائه می‌دهد . با این حال، این شرکت معتقد است سخت‌افزار جدیدترین پرچمداران خود به اندازه کافی آینده‌نگر است که همچنان ارزش استفاده از آن در سال ۲۰۳۱ را داشته باشد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.