چرا بهتر است بیخیال نور های RGB در سیستم خود شوید؟

نورپردازی RGB در PC شما، جلوه‌های بصری فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند. اما آیا نور های RGB تجربه بازی را نیز افزایش می‌دهد؟

چند دلیل برای استفاده نکردن از نور های RGB در PCها

اگر می‌خواهید با کامپیوتر گیمینگ خودتان دوستان یا طرفداران خود را در رسانه‌های اجتماعی تحت تأثیر قرار دهید، نورپردازی RGB جامع می‌تواند راه حل خوبی باشد. با این حال، یک چیدمان مینیمالیستی بدون نورهای رنگارنگ اغلب تمرکز و آرامش بیشتر را تضمین می‌کند. به این دلیل که تغییر مداوم رنگ‌های نور RGB می‌تواند تمرکز شما را از بازی منحرف کند و این امر می‌تواند به ویژه در لحظات حساس بازی برای شما مشکل ساز باشد.

لازم به ذکر است، کیفیت خواب شما نیز ممکن است به دلیل چشمک زدن نورهای RGB کاهش یابد. نورهای روشن و رنگارنگ ریتم طبیعی خواب شما را به هم می‌زنند. بنابراین اگر کامپیوتر بازی شما در اتاق خوابتان قرار دارد، حداقل در شب و زمان خواب باید جلوه‌های RGB را خاموش کنید. علاوه بر این، نورپردازی RGB انرژی اضافی مصرف می‌کند، حتی اگر بسیار کم باشد. بنابراین صرفه‌جویی در مصرف برق نیز می‌تواند یک دلیل خوب دیگر برای خاموش کردن این نورها باشد.

چرا بهتر است بیخیال نور های RGB در سیستم خود شوید؟

طول عمر سخت افزار نیز مخالف نورپردازی است: اگر LED‌ها (نورپردازی RGB) خراب شوند در حالی که سایر اجزا هنوز کار می‌کنند، ممکن است برای افراد کامل گرا بسیار ناراحت‌کننده باشد زیرا ظاهر کلی سیستم یا دستگاه کامپیوتر زیبایی خود را از دست می‌دهد. به عبارت دیگر، اگر شما یک perfectionist (کسی که به جزئیات ظاهر و کیفیت دقت می‌کند) هستید، خراب شدن نورپردازی می‌تواند برای شما بسیار آزاردهنده باشد. اگر از کامپیوتر گیمینگ خود برای کار یا مطالعه نیز استفاده می‌کنید، روشن نکردن نورهای RGB، در طول یک کنفرانس ویدیویی می‌تواند ظاهر حرفه‌ای‌تری را به شما ببخشد.

در نهایت، هزینه را فراموش نکنید: قطعات RGB معمولا گرانتر از همتایان غیر نورپردازی شده هستند. هر پولی که در اینجا پس انداز می‌کنید را می‌توانید در عوض در قطعات قدرتمندتری مانند کارت گرافیک یا پردازنده بهتر سرمایه گذاری کنید.

در نتیجه، می‌توان خلاصه کرد که نورپردازی RGB اساساً توصیه نمی‌شود. با این حال، مطمئناً دلایل منطقی وجود دارد که می‌توان این مسئله را از یک نگاه منفی مورد بررسی قرار داد. احتمالاً زمان آن رسیده است که به جای توجه به لوازم جانبی سیستم و جلوه‌های زیبایی که آن را احاطه می‌کند، بیشتر بر تجربه واقعی بازی تمرکز کنیم.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.