سامسونگ دعوتنامه‌ هایی را برای رویداد گلکسی آنپکد خود ارسال می‌کند

سامسونگ احتمالاً برنامه‌های خود را برای سال ۲۰۲۴ تنظیم کرده است و تمرکز اصلی آن بر بازپس‌گیری سهم از‌دست‌رفته بازار جهانی از رقبای مختلف مثل اپل است. انتظار می‌رود که غول کره‌ای برنامه سال نوی خود را با معرفی گلکسی S24 آغاز کند که شایعه شده مراسم رونمایی آن در تاریخ ۱۷ ژانویه برگزار می‌شود. با این حال، قبل از معرفی محصولات، شرکت دعوتنامه‌ های رسمی را به رسانه‌های مختلف و عوامل یوتیوب ارسال خواهد کرد تا در رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ شرکت کنند. ظاهراً دعوت‌نامه‌ها در تاریخ ۲ ژانویه ارسال خواهد شد.

قبل از افشای اطلاعات مربوط به دعوتنامه‌ ها توسط @MysteryLupin در X منتشر شود، او اظهار داشت که گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ در تاریخ ۱۷ ژانویه در سن خوزه، کالیفرنیا برگزار می‌شود و انتظار می‌رود که معرفی محصولات در ساعت ۱۰ صبح به وقت PST آغاز شود. به طور معمول، شرکت‌هایی مانند سامسونگ و اپل دو هفته قبل از رویداد واقعی دعوت‌نامه‌هایی را برای افراد مختلف ارسال می‌کنند، اما در این موقعیت، آنها ۱۵ روز پیش از موعد فرستاده شده‌اند. با این حال، باز هم بسته به منطقه زمانی شما، این تفاوت ممکن است به ۱۴ روز تبدیل شود.

سامسونگ دعوتنامه‌ هایی را برای رویداد گلکسی آنپکد خود ارسال می‌کند

همانطور که بیشتر شما می‌دانید، سامسونگ در رویداد آنپکد گوشی‌های گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا را معرفی خواهد کرد. به لطف مشخصات و ویژگی‌هایی که از قبل فاش شده است، انتظار می‌رود که ابزارهای مختلفی مانند Live Translate، «Generative Edit»، «Nightography Zoom» و موارد دیگر با سری پرچم‌دار عرضه شوند. برای اولین‌بار، گلکسی S24 پلاس ارتقای سخت‌افزاری دریافت می‌کند و از این نظر شبیه به گلکسی S24 اولترا می‌شود. قیمت پایین‌تر می‌تواند مشتریان را برای انتخاب این مدل که در میانه رده‌بندی قرار می‌گیرد، ترغیب کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.