پیش بینی قیمت کاردانو برای پایان سال ۲۰۲۴ توسط هوش مصنوعی

پیش بینی قیمت کاردانو برای پایان سال ۲۰۲۴ توسط هوش مصنوعی

به گزارش رسانه مدیاتی و به نقل از «Finbold»، در سال ۲۰۲۴ همان‌طور که درحال اتفاق است، کاردانو (ADA) در نمودارهای متعدد ضررهای متعددی را ثبت می‌کند. اگرچه این رمزارز توانسته قیمت خود را در تایم فریم سالانه افزایش دهد و اَولانچ (AVAX) را در نبرد برای جایگاه هشتمین دارایی بزرگ ارز دیجیتال و براساس ارزش بازار یا همان مارکت‌کپ و هوش مصنوعی (AI) شکست دهد. درهمین حال، الگوریتم‌های پیش‌بینی‌کننده قیمت، بهبود بیشتری را برای کاردانو در نظر دارند.

پیش‌بینی قیمت کاردانو در سال (۲۰۲۴)

پرسش اصلی در این رابطه آن است که چه زمانی کاردانو با انفجار قیمت روبرو می‌شود؟ طبق پیش‌بینی‌های الگوریتم پیشرفته هوش مصنوعی که بر روندهای تاریخی این آلت‌کوین، شاخص‌ها یا اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال، الگوهای نموداری و پیشرفت‌های مرتبط با آن تکیه دارد، کاردانو می‌تواند تا (۳۱ دسامبر ۲۰۲۴) به قیمت ۳.۰۱ دلار دست یابد که حاکی از رشد چشمگیر ۳۹۶.۵۲ درصدی است.

پیش‌بینی قیمت کاردانو برای پایان سال 2024 توسط هوش مصنوعی

در همان هنگام، پلتفرم یادگیری ماشین کوین‌پرایس‌فورکست (CoinPriceForecast) چشم‌انداز نزولی‌تری را برای کاردانو ارائه و پیش‌بینی می‌کند که تا پایان سال (۲۰۲۴) این رز دیجیتال به ۱.۲۶ دلار با رشدی معادل ۱۰۷.۸۵ درصد برسد. همچنین، در سال (۲۰۲۵) کریپتو مذکور شاهد رسیدن قیمت به ۱.۶۴ دلار در اواسط سال و بسته‌شدن کندل خود در ۱.۷۱ دلار در پایان همان سال خواهد بود.

در همین حال، مدل چهارم چت جی‌پی‌تی (ChatGPT) محصول شرکت اوپن اِی‌آی (OpenAI)، اهداف پیش‌بینی قیمت کاردانو در سال (۲۰۲۴) را بین سطح فعلی و سناریو خوش‌بینانه ۸ دلاری (افزایش ۱۲۱۹.۶۵ درصد) تعیین کرده است. این مدل هوش مصنوعی می‌افزاید که پیش‌بینی صعودی آن به قدرت نماینده بازار، بیت‌کوین (BTC) بستگی دارد که یک پیشرفت کلی در بازار رمزارز و رشد قابل توجه بیت‌کوین را نشان می‌دهد. این احساسات مثبت در بازار گسترده‌تر می‌تواند به‌طور بالقوه به نفع کاردانو نیز باشد.

بیشتر بخوانید: ماندن اتریوم بالاتر از سطح حمایت ۳۰۰۰ دلار ممکن است؟

در همین حال، کلاود ۳ آپوس (Claude 3 Opus)، آخرین مدل هوش مصنوعی آنتروپیک (Anthropic)، پیش‌بینی قیمت خود برای کاردانو را ارائه کرده است و پیش‌بینی می‌کند که ارز دیجیتال مذکور می‌تواند تا پایان (۲۰۲۴) بین ۱.۵۰ تا ۳.۰۰ دلار و به میزان ۳۹۴.۸۷ درصد رشد را تجربه کند و به هدف قیمتی خود برسد.

پیش‌بینی قیمت کاردانو برای پایان سال 2024 توسط هوش مصنوعی

شایان ذکر است که «علی مارتینز»، کارشناس معاملات ارزهای دیجیتال اخیراً مشاهده کرده است که کاردانو از الگوی سال (۲۰۱۸-۲۰۲۱) خود تقلید می‌کند که این امر نشان از تثبیت در محدوده ۰.۵۵ تا ۰.۸۰ دلار دارد. به‌دنبال سناریو مذکور، قیمت کاردانو به ۱.۷۰ دلار افزایش می‌یابد و دوره دیگری از تثبیت بیشتر و درنهایت بریک‌آوت سطوح مقاومتی تا ۵ دلار را در پیش خواهد داشت.

پیش‌بینی قیمت کاردانو برای پایان سال 2024 توسط هوش مصنوعی

با در نظر گرفتن همه چیز، به نظر می‌رسد که این دارایی دیجیتال آماده بازیابی و افزایش ارزش خود تا پایان سال جاری است، اما وضعیت در این بخش گاهی اوقات ممکن است تغییر کند.

Adblock test (Why?)

منبع مطلب


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.