ماندن اتریوم بالاتر از سطح حمایت ۳۰۰۰ دلار ممکن است؟

ماندن اتریوم بالاتر از سطح حمایت ۳۰۰۰ دلار ممکن است؟

به گزارش رسانه مدیاتی و به نقل از «Newsbtc»، اتریوم (ETH) یک اصلاح نزولی را در زیر ناحیه ۳۳۵۰ دلاری آغاز کرده و قیمت این رمزارز در زیر ۳۳۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده (SMA) 100 ساعته معامله می‌شود. همچنین، بر اساس داده‌های کراکن (Kraken)، یک خط روند نزولی اصلی با مقاومت ۳۴۲۰ دلار در نمودار ساعتی اتریوم/دلار آمریکا (ETH/USD) در حال شکل‌گیری است. در همین راستا، این جفت ارز درصورتی که زیر سطوح مقاومت ۳۴۲۰ و ۳۵۰۰ دلاری باقی بماند، می‌تواند کاهش خود را از سر بگیرد.

قیمت اتریوم درحال شکست ناحیه مقاومتی

قیمت اتریوم مانند بیت‌کوین (BTC) در یک منطقه نزولی کوتاه‌مدت زیر سطوح ۳۵۵۰ و ۳۵۰۰ دلار باقی ماند. آلت‌کوین مذکور به زیر سطح حمایت ۳۳۵۰ دلار اُفت پیدا کرد تا در یک منطقه نزولی کوتاه‌مدت حرکت کند. درنهایت، قیمت زیر محدوده حمایت ۳۲۰۰ دلار معامله شد. در حال حاضر، پایین‌ترین قیمت در ۳۱۶۲ دلار تشکیل شده و قیمت درحال تثبیت زیان است.

افزون بر این، قیمت اتریوم درحال نمایش چند نشانه نزولی در زیر سطح ۲۳.۶ درصد فیبوناچی اصلاحی یا ریتریسمنت در موج نزولی از سطح نوسانی ۳۶۷۵ دلار به سمت پایین ۳۱۶۲ دلار است. درهمین حین، قیمت اتریوم اکنون به زیر ۳۳۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود.

درمقابل و درجهت صعودی، نزدیک‌ترین مقاومت پیش روی این ارز دیجیتال، سطح ۳۲۸۰ دلار است و اولین مقاومت اصلی در نزدیکی ناحیه ۳۳۵۰ دلار قرار دارد. مقاومت کلیدی بعدی برای اتریوم نیز ۳۴۲۰ دلار است. همچنین، یک خط روند نزولی اصلی با مقاومت ۳۴۲۰ دلار در نمودار ساعتی جفت ارز مذکور درحال شکل‌گیری است که به سطح ۵۰ درصد فیبوناچی اصلاحی در موج نزولی از نوسان ۳۶۷۵ دلار به پایین ۳۱۶۲ دلار نزدیک است. مقاومت اصلی بعدی تقریباً در ۳۵۵۰ دلار واقع شده که بالاتر از آن، قیمت ممکن است شتاب صعودی پیدا کند.

درمورد ذکرشده، اتریوم می‌تواند به سمت سطح ۳۶۵۰ دلار افزایش یابد و اگر حرکتی بالاتر از مقاومت ۳۶۵۰ دلاری وجود داشته باشد، این آلت‌کوین حتی می‌تواند به سمت مقاومت ۳۸۰۰ دلار صعود کند. در این راستا، هر سود بیشتری ممکن است نیاز به آزمایش سطح ۴۰۰۰ دلاری داشته باشد.

آیا قیمت اتریوم می‌تواند بالاتر از سطح حمایت 3000 دلار بماند؟

ضررهای بیشتر برای ETH؟

اگر اتریوم نتواند مقاومت ۳۴۲۰ دلاری را از پیش رو بردارد، می‌تواند به روند حرکت کاهشی خود ادامه دهد. در این حالت، حمایت اولیه در سمت نزولی نزدیک به ناحیه ۳۲۶۰ دلار است. اولین حمایت اصلی نزدیک به منطقه ۳۲۰۰ دلاری است. با این وجود، پشتیبانی و مقاومت کلیدی بعدی می‌تواند در ناحیه ۳۱۲۰ دلاری قرار گیرد. حرکت واضح و شفاف به زیر سطح حمایت ۳۱۲۰ دلار ممکن است قیمت اتریوم را به ۳۰۵۰ دلار برساند و هر ضرر بیشتر ممکن است قیمت آن را به سطح ۳۰۰۰ دلار سوق دهد.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت دوج کوین هفته اول فروردین ۱۴۰۳

اندیکاتورهای تکنیکال

اندیکاتور مکدی (MACD): در تایم فریم ساعتی، شاخص مذکور برای جفت ارز اتریوم/دلار آمریکا در منطقه نزولی درحال افزایش است.

شاخص قدرت نسبی (RSI): برای اتریوم در بازه زمانی یک ساعته، اکنون زیر سطح ۵۰ است.

سطح پشتیبانی اصلی: ۳۲۶۰ دلار.

سطح مقاومت اصلی: ۳۴۲۰ دلار.

Adblock test (Why?)

منبع مطلب


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.