پیش از اکران فیلم Fast X، بازی ۸ بیت آن را به‌صورت رایگان تجربه کنید

پیش از اکران فیلم Fast X، بازی ۸ بیت آن را به‌صورت رایگان تجربه کنید

فیلم اکشن مسابقه‌ای موردانتظار Fast X اواخر این ماه در سینماها اکران خواهد شد و اکنون پیش از اکران، می‌توانید در گوشی یا مرورگر خود یک بازی ۸ بیتی سرگرم‌کننده که از روی آن ساخته شده را بازی کنید.

این بازی با عنوان Fast X: The End of the Road Begins را می‌توانید هم اکنون از طریق این لینک تجربه کنید. همچنین باید اشاره کرد با توجه به اینکه بازی با اهداف بازاریابی ساخته شده است، در آن شاهد برخی سکانس‌های فیلم Fast X هستیم.


مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Out of the Blue – بازگشت فیلم نوآرکاملا قابل انتظار
نقد فیلم Out of the Blue – بازگشت فیلم نوآرنقد فیلم Out of the Blue – بازگشت فیلم نوآر

Fast X: The End of the Road Begins یک بازی مسابقه‌ای ۸ بیت است که در آن شما با حرکت به سمت چپ یا راست، باید از ماشین‌ها و موانع موجود در جاده سبقت بگیرید و در نهایت با بیشترین سرعت ممکن به خط پایان برسید. آیتم‌های ویژه‌ای نیز وجود دارند که سرعت شما را افزایش می‌دهند. مسابقات بازی در نقاط مختلفی از جهان مانند لس آنجلس، ریودوژانیرو و رم رخ می‌دهد که در فیلم نیز شاهد آن‌ها بودیم.

پیش از اکران فیلم Fast X، بازی ۸ بیت آن را به‌صورت رایگان تجربه کنید - ویجیاتوپیش از اکران فیلم Fast X، بازی ۸ بیت آن را به‌صورت رایگان تجربه کنید - ویجیاتو

تولید فیلم Fast X از آوریل سال ۲۰۲۲ آغاز شده بود، اما خیلی سریع با مشکلات زیادی دست‌و‌پنجه نرم کرد، زیرا «جاستین لین»، کارگردان آن که از مدت‌ها قبل با این فرنچایز همراه بوده، به‌طور ناگهانی از پروژه خارج شد. «لویی لتریر» که فیلم‌هایی چون The Incredible Hulk را در کارنامه خود، جایگزین او شد.

در این فیلم که قرار است در تاریخ ۲۹ اردیبهشت اکران شود، بازیگرانی از جمله وین دیزل، میشل رودریگز، تایرس گیبسون، شارلیز ترون و جیسون موموآ حضور دارند.


مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم مدرن برای دلباختگان هالیوود کلاسیک«روزگاران رفته خدانگهدار»
۱۰ فیلم مدرن برای دلباختگان هالیوود کلاسیک۱۰ فیلم مدرن برای دلباختگان هالیوود کلاسیک


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

اطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتواطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.