مشکل بزرگ فصل ۱۶ Apex Legends با اصلاح یک کد برطرف شد

مشکل بزرگ فصل ۱۶ Apex Legends با اصلاح یک کد برطرف شد

Respawn Entertainment، توسعه‌دهنده بازی ایپکس لجندز (Apex Legends) فاش کرد که وجود یک کد معیوب مربوط به یکی از سلاح‌های بازی، باعث شده تا بازیکنان در طول فصل شانزدهم این عنوان بتل رویال با مشکلات و باگ‌های صوتی و گرافیکی زیادی مواجه شوند.

بلافاصله پس از شروع فصل ۱۶، بازیکنان مشکلاتی مانند عدم وجود صدای تفنگ‌ها و نارنجک‌هایی که منفجر نمی‌شوند را گزارش کردند. نکته عجیب اینکه با وجود عدم صدا و انفجار، سلاح‌ها و نارنجک‌ها باعث آسیب رساندن به دشمنان می‌شوند. این مشکلات در تست‌ها بازی دیده نشده بود و پس از انجام بررسی‌های اولیه، محتمل‌ترین علت اشاره شده به محدودیت سرورهای بازی مربوط می‌شد.


مطلب پیشنهادی:چرا ایپکس لجندز در حال مرگ است؟ [تماشا کنید]داستان یک سقوط
چرا ایپکس لجندز در حال مرگ است؟ [تماشا کنید]چرا ایپکس لجندز در حال مرگ است؟ [تماشا کنید]

طبق این پست ردیت که درباره باگ توضیحات ارائه می‌کند، سرورهای ایپکس لجندز قادر به ارسال تا ۱۲۸ ورودی برای هر فریم از گیم‌پلی هستند. این ورودی‌ها می‌توانند شامل دستورات توقف/شروع هر چیزی، از جلوه‌های صوتی گرفته تا ضربه‌های فیزیکی، ردیاب گلوله و موارد دیگر باشند.

در این شرایط، هر درخواستی که سرور پس از رسیدن به محدودیت ۱۲۸ خود دریافت کند، حذف می‌شود که می‌تواند صداهای از دست رفته گزارش شده توسط بازیکنان را توضیح بدهد.

Apex LegendsApex Legends

در این پست آمده است:

این موضوع ما را با موضوع پیچیده‌ای مواجه کرد که می‌دانستیم بر جامعه ما تاثیر می‌گذارد، اما با وجود گزارش‌های دقیق، بازتولید آن دشوار بود. هرچند سرنخ‌هایی وجود داشت اما با وجود اینکه هیچ مدرک مشخصی وجود ندارد، نمی‌توانستیم به‌طور قطع ثابت کنیم که محدودیت‌ها باعث مشکل شده‌اند.

در نهایت، آن‌ها موفق شدند مشکل را پیدا کنند که به کدهای اسلحه Nemesis که با فصل ۱۶ ایپکس لجندز معرفی شده بود، مربوط می‌شد.

ظاهرا با وجود این کد، هنگام استفاده از اسلحه، حتی برای فریم‌هایی که به شلیک توسط آن ارتباطی ندارند نیز یک درخواست به سرور ارسال می‌شود. در این شرایط، اگر بازیکنان زیادی از تفنگ‌های Nemesis استفاده کنند، باعث حذف افکت‌ها از سرورهای محدود بازی می‌شوند.

خوشبختانه اکنون مشکل فصل ۱۶ ایپکس لجندز برطرف شده است. با این وجود، Respawn Entertainment اطلاع‌رسانی کرده که همچنان ممکن است درباره برخی افکت‌های خاص این مشکل گزارش شود.


مطلب پیشنهادی:هر آن‌چه از فصل ۱۶ بازی ایپکس لجندز می‌دانیمخبری از کاراکتر جدید نیست!
هر آن‌چه از فصل ۱۶ بازی ایپکس لجندز می‌دانیمهر آن‌چه از فصل ۱۶ بازی ایپکس لجندز می‌دانیم


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

اطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتواطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link