پچ به‌روزرسانی بازی Metal Gear Solid Collection روی PC منتشر شد

توسط

در

تغییرات تکمیلی و رفع مشکلات از اهداف این پچ است

پچ به‌روزرسانی بازی Metal Gear Solid Collection روی PC منتشر شد

این به‌روزرسانی از بازی Metal Gear Solid Collection که شاکله‌های جدیدی به گیم‌پلی اضافه می‌کند، از ماه‌ آینده برای کنسول‌های خانگی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]

آخرین به‌روزرسانی رسمی استودیوی بازی‌سازی کونامی (Konami) برای بازی Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 اکنون بر روی رایانه شخصی در دسترس است و اوایل ماه آینده برای کنسول‌ها نیز عرضه می‌شود. این پچ به‌روزرسانی چندین ویژگی مخصوص صفحه نمایش را به بخش تنظیمات اضافه می‌کند که روی مانیتورهای مختلف قابل تنظیم است!

Metal Gear Solid CollectionMetal Gear Solid Collection

ویژگی‌های صفحه نمایش جدیدی نیز برای این دو موجود است، مانند گزینه پخش تمام صفحه بدون کادر برای تجربه‌ای سینماتیک‌تر که یکی از خواسته‌های بزرگ مخاطبان بود. همچنین می‌توانید از اندازه استاندارد، پیکسل پرفکت و ۱۶:۹ استفاده کنید، که به جای ارائه یک تجربه عریض مناسب، بازی را به تناسب صفحه نمایش ارائه می‌دهد.

Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 برای پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی به همراه نینتندو سوییچ در دسترس است. شما مخاطبان عزیز می‌توانید یادداشت کامل پچ تغییرات را از طریق لینک منبع مطالعه کنید. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت ویجیاتو را حتما دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:مشکل مدل جدید پلی استیشن چیست؟مشکلات مدل جدید پلی استیشن ۵!
مشکل مدل جدید پلی استیشن چیست؟مشکل مدل جدید پلی استیشن چیست؟


ده تا از بازی‌هایی که با ذهن ما بازی می‌کنن 

سرورهای بازی The Day Before یک ماه دیگر خاموش می‌شوند - ویجیاتوسرورهای بازی The Day Before یک ماه دیگر خاموش می‌شوند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.