شایعه: بخش آنلاین بازی Spider-Man 2 همچنان در دست توسعه است

توسط

در
شایعه: بخش آنلاین بازی Spider-Man 2 همچنان در دست توسعه است

بر خلاف اطلاعات به دست آمده اخیر از پروژه‌های استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games)، ظاهراً بخش آنلاین بازی Spider-Man 2 همچنان در دست توسعه قرار دارد.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]داستانی جذاب که شاید در موردش ندانید
داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]

مدتی است که می‌دانیم استودیوی بازی‌سازی اینسامنیاک گیمز روی پروژه چندنفره خود در پشت صحنه کار می‌کند و بسیاری حدس می‌زنند که این جاه‌طلبی بزرگ ممکن است به مجموعه اسپایدرمن مربوط باشد. این تصور پس از لیک اطلاعات اخیر آن شرکت در اذهان عمومی بیشتر تقویت شده است؛ به‌طوریکه با جزئیات فاش شده نشان می‌دهد این استودیو ممکن است بر روی یک بخش آنلاین برای بازی Marvel’s Spider-Man 2 کار کند.

Spider-Man 2Spider-Man 2

یک اسلاید خاص از یک سند داخلی فاش شده (که اطلاعات آن از طریق انجمن ردیت منتشر شد) یک نقشه راه متمرکز بر بازی‌های چند نفره اینسامنیاک گیمز را به ما ارائه می‌دهد و نشان داد که توسعه دهنده در حال برنامه ریزی برای توسعه و عرضه Marvel’s Spider-Man 2 Online برای زمانی در سال ۲۰۲۴ میلادی است. Marvel’s Wolverine Online برای سال ۲۰۲۶، و Marvel’s X-Men Online برای سال ۲۰۲۸ هم برنامه‌ریزی شده که. نسخه‌های آن‌ها در اسلاید «بخش چند نفره ۱.۰»، «بخش چند نفره ۲.۰» و «بخش چند نفره ۳.۰» نام‌گذاری شده‌اند.

علاوه بر این، یکی از کاربران انجمن ردیت تصاویری از کدهای لو رفته برای Marvel’s Spider-Man 2 Online به اشتراک گذاشته است، در حالی که کاربر دیگری مجموعه عظیمی از تصاویر هنری مفهومی را به اشتراک گذاشته است که تعدادی از قهرمانان عنکبوتی، شرورها و شخصیت های مختلف را به نمایش گذاشته است. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت ویجیاتو را حتما دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]کنسول‌های بازی به پایان خود نزدیک می‌شوند
کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]


ده تا از بازی‌هایی که با ذهن ما بازی می‌کنن 

سرورهای بازی The Day Before یک ماه دیگر خاموش می‌شوند - ویجیاتوسرورهای بازی The Day Before یک ماه دیگر خاموش می‌شوند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.