پلی استیشن ۵ حداقل ۲ بازی بزرگ در سال خواهد داشت

پلی استیشن ۵ حداقل ۲ بازی بزرگ در سال خواهد داشت

بازی‌های انحصاری برای سونی و کنسول پلی استیشن ۵ بسیار مهم هستند و این شرکت قصد دارد هر ساله حداقل ۲ عنوان بزرگ به بازار منتشر کند.

این بازی‌ها ترکیبی از فرانچایز محبوب سونی و آی‌پی‌های جدید خواهد بود و این شرکت در آینده کمی بیشتر روی بازی‌های لایو سرویس تمرکز می‌کند. سونی همچنین می‌خواهد که از هر ژانر بازی برای عرضه داشته باشد و در جلسه بخش کسب و کار به سبک‌های شوتر، مسابقه‌ای، نقش آفرینی، پلتفرمر، اکشن و ورزشی اشاره شد. 


مطلب پیشنهادی:مروری بر بازی های فوتبالی که کمتر نامشان را شنیده‌ایدFIFA و PES را موقتا فراموش کنید!
مروری بر بازی های فوتبالی که کمتر نامشان را شنیده‌ایدمروری بر بازی های فوتبالی که کمتر نامشان را شنیده‌اید

این شرکت قصد دارد به منظور افزایش مخاطبان، به پلتفرم‌های دیگر نیز گسترش یابد و به همین خاطر وارد بازار پی‌سی گیمینگ و گوشی‌های هوشمند شده است. سونی همچنین علاوه‌بر کنسول پلی استیشن ۵، روی موسیقی، کتاب، فیلم و سریال‌های پلی استیشن پروداکشنز و حتی پارک‌های تفریحی هم تمرکز خواهد کرد. 

برنامه‌های پلی استیشن ۵برنامه‌های پلی استیشن ۵

شرکت نینتندو در چند سال گذشته با پارک جهانی سوپر نینتندو در آمریکا و ژاپن موفقیت‌‌های زیادی کسب کرده است. از این رو سونی به زودی ترن هوایی آنچارتد را در پارک تفریحی PortAventura World در اسپانیا افتتاح می‌کند. هرمن هالست، رئیس استودیوهای سونی، همچنین اشاره کرده که در حال حاضر ۱۲ بازی لایو سرویس در دست ساخت دارند.

هالست همچنین اشاره کرد که تا سال ۲۰۲۵، حدود ۶۰٪ از تجارت آن‌ها روی بازی‌های لایو سرویس تمرکز خواهد کرد. او به استودیوهای گوریلا گیمز، Haven و Firewalk اشاره کرد که بازی‌های چندنفره در دست ساخت دارند. انتظار می‌رود که سونی در رویداد امشب خود بازی‌های جدیدی را به طرفداران معرفی کند. 


مطلب پیشنهادی:بازی‌های ویدیویی مدت ها قبل از The Last of Us نفرین اقتباس بد را شکستندنفرین یا ناآگاهی؟
بازی‌های ویدیویی مدت ها قبل از The Last of Us نفرین اقتباس بد را شکستندبازی‌های ویدیویی مدت ها قبل از The Last of Us نفرین اقتباس بد را شکستند


هوش مصنوعی قراره بازی ساز‌ها رو بیکار کنه

پلی استیشن ۵ حداقل ۲ بازی بزرگ در سال خواهد داشت - ویجیاتوپلی استیشن ۵ حداقل ۲ بازی بزرگ در سال خواهد داشت - ویجیاتو
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب ویجیاتو، روی تصویر بالا کلیک کنید!

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.