پشتیبانی تمام گوشی های رده پایین سامسونگ از ۵G در آینده

پس از تجاری سازی شبکه ۵G در ۲۰۱۹، اکنون پس از گذشت ۳ سال تقریبا اکثر اپراتورهای پیشرو در ارائه شبکه سلولی در جهان از این تکنولوژی ارتباطی پشتیبانی می‌کنند. در همین رابطه در دو سه سال اخیر، استفاده از ۵G بیشتر در گوشی‌های هوشمند رده بالا در دسترس قرار گرفته، اما با این حال در جدیدترین گزارش‌ها به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد پشتیبانی از ۵G را برای تمام گوشی های پایین رده خود نیز در دسترس قرار دهد و این به معنای پشتیبانی از این تکنولوژی ارتباطی در تمام گوشی‌های ارائه شده توسط سامسونگ در آینده خواهد بود.

در سال گذشته کشورها و مناطق جغرافیایی بیشتری به پذیرش و پیاده‌سازی شبکه ۵G پرداخته‌اند و با افزایش محبوبیت استفاده از آن، کمپانی‌های عمده ساخت گوشی‌های هوشمند نیز شروع به ارائه این تکنولوژی در محصولات رده بالا و میان رده خود کردند. در همین رابطه سامسونگ نیز قصد دارد پشتیبانی از این تکنولوژی را در تمام گوشی‌های خود به ارمغان بیاورد و طبق گزارش‌ها سامسونگ ظاهرا قصد دارد نسبت به ۴G LTE پیاده‌سازی ۵G را ساده‌تر انجام دهد.

در همین رابطه به عنوان مثال می‌توان گوشی های رده پایین سامسونگ Galaxy A13 5G و Galaxy A13 LTE را مثال زد و اگرچه مدل این گوشی با پشتیبانی از ۵G به پردازنده سریع‌تری مجهز شده، اما نمایشگر آن رزولوشن کمتری نسبت به مدل ۴G دارد و ورژن ۵G از دوریبن‌های عقب کمتری نیز برخوردار است.

سامسونگ گوشی رده پایین 5G

در همین راستا می‌توان گوشی رده پایین دیگر مانند A32 را مثال زد که ساسمونگ با عرضه ورژن ۵G پردازنده سریع‌تری را برای این گوشی در نظر گرفته اما در عوض قابلیت‌های دوربین و صفحه نمایش آن را نسبت به ۴G کاهش داده است.

سامسونگ دومین شرکت جهانی تولید و فروش عمده گوشی‌های هوشمند در جهان است و طبق گزارش اخیر این کمپانی پس از اپل با فروش ۴۲ درصدی از بازار، سهم فروش ۱۸.۳ درصدی را از آن خود کرده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.