پشتیبانی از بازی Suicide Squad در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد

طبق جدیدترین گزارش، به نظر می‌رسد فصل پنجم، آخرین فصل برای بازی لایوسرویس Suicide Squad: Kill the Justice League باشد. گفتنی است فصل پنجم در سال ۲۰۲۵ برای این بازی ناامیدکننده عرضه می‌شود. برای مطالعه ادامه خبر مدت زمان پشتیبانی از عنوان «جوخه خودکشی» همراه ما باشید.

قطعاً می‌دانید که بازی Suicide Squad: Kill the Justice League عملکرد ناامیدکننده‌ای برای شرکت «برادران وارنر» (Warner Bros) داشته است. مدیر عامل WB در اوایل ماه گذشته اعلام کرد که فروش بازی «جوخه خودکشی» طبق انتظارات شرکت عمل نکرده است.

واکنش‌های منفی کاربران، منتقدان و اهالی رسانه به فصل اول بازی Suicide Squad، موفقیت تجاری را نیز به همراه نیاورد. اکنون گزارشی منتشر شده است که پشتیبانی از بازی Suicide Squad: Kill the Justice با انتشار فصل پنجم در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد. «میلر راس» (Miller Ross)، اینسایدر معروف در این باره می‌گوید:

این داستان در فصل پنجم بازی به پایان می‌رسد، زمانی که ابرقهرمانان لیگ عدالت دوباره متحد می‌شوند و با همکاری با نیروی ARGUS، به حکومت ترسناک چندجانبه Brainiac پایان می‌دهند. منابع به من می گویند که فصل پنجم احتمالاً به عنوان بخش پایانی بازی عمل می‌کند، چون فصل اولی که به تازگی منتشر شده، کار چندانی برای افزایش مجدد فروش انجام نداده است.

تاریخ احتمالی عرضه فصل پنجم بازی Suicide Squad

هنوز مشخص نیست فصل پنجم بازی Suicide Squad در چه تاریخی عرضه می‌شود. در صورت انتشار فصل چهارم آن در ماه ژانویه، احتمال می‌رود فصل پایانی در آوریل سال ۲۰۲۵ در دسترس بازیکنان قرار گیرد. این حرف بدان معنا است که استودیو «راکستدی» (Rocksteady) به مدت یک سال به پشتیبانی از بازی Suicide Squad ادامه خواهد داد.

فصل پنجم Suicide Squad

با این حال، کمی بیش از ۲ ماه از عرضه بازی مذکور می‌گذرد؛ چه کسی می‌داند؛ ممکن است در واقع Suicide Squad در بازار احیا شود و نتایج تجاری قابل‌قبولی را به همراه داشته باشد. بازی Suicide Squad: Kill the Justice League هم‌اکنون برای کنسول‌های PlayStation 5، Xbox Series X/S و پلتفرم PC قابل دسترس است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.