پخش زنده فوتسال ایران بحرین ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [+ساعت پخش و لینک اختصاصی]

matchPic 1713525985 mp

پخش زنده فوتسال ایران بحرین ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از سری بازی‌های جام ملت‌های آسیا را با ما در تکراتو تماشا کنید و از بازی لذت ببرید.

در حالی تیم‌های فوتسال ایران و بحرین از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران به مصاف هم می‌روند که تیم ملی کشورمان شانس اصلی قهرمانی این دوره از رقابت‌هاست. برای تماشای پخش زنده بازی فوتسال ایران و بحرین ۱ اردیبهشت فروردین ۱۴۰۳ با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پخش زنده فوتسال ایران بحرین ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت آنلاین

تیم ملی کشورمان تحت هدایت وحید شمسایی عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. این تیم در اولین بازی خود در چارچوب‌ رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۳ بر صفر مقابل افغانستان به پیروزی رسیده است.

پخش زنده بازی فوتسال ایران و بحرین ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / پخش زنده فوتسال ایران و بحرین ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / پخش مستقیم فوتسال ایران و بحرین ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / پخش آنلاین بازی فوتسال ایران و بحرین ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ساعت پخش بازی فوتسال ایران و بحرین ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ساعت شروع بازی فوتسال ایران و بحرین ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / پخش زنده فوتبال فوتسال ایران و بحرین ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / پخش زنده فوتسال ایران بحرین ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

در طرف مقابل، تیم بحرین در اولین گام خود در چارچوب این رقابت‌ها مقابل کویت تن به شکست داد. این تیم امیدوار است بتواند در این جام با نمایش عملکردی خوب جایگاهی میان مدعیان به دست آورد.

برای تماشای پخش زنده بازی فوتسال ایران و بحرین ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ساعت شروع مسابقه می‌توانید از لینک‌‌‌‌ زیر استفاده نمایید:

برای تماشای پخش زنده بازی فوتسال ایران و بحرین ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ اینجا کلیک کنید

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.