پخش زنده رم سالرنیتانا ۹ بهمن ۱۴۰۲ [+ساعت پخش و لینک اختصاصی]

پخش زنده رم سالرنیتانا ۹ بهمن ۱۴۰۲ بازی هفته بیست و دوم سری آ ایتالیا را با ما در تکراتو تماشا کنید و از بازی لذت ببرید. با تکراتو همراه باشید.

در حالی تیم‌های رم و سالرنیتانا از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت ایران در ورزشگاه آرچی به مصاف هم می‌روند که این بازی اولین تجربه سرمربی‌گری دنیل دِ روسی بر روی نیمکت رم است. برای تماشای پخش زنده بازی رم و سالرنیتانا ۹ بهمن ۱۴۰۲ با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پخش زنده رم سالرنیتانا ۹ بهمن ۱۴۰۲ به صورت آنلاین

پس از اخراج مورینیو، حالا نوبت به دِ روسی رسیده است تا روی نیمکت رمی‌ها بنشیند. این تیم که در فصل حاضر وضعیت خوبی ندارد، با کسب ۳۲ امتیاز در رده هشتم جدول سری آ ایتالیا قرار دارد. آنها در ۵ بازی اخیر خود در رقابت‌های مختلف ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را تجربه کرده است.

پخش زنده رم سالرنیتانا 9 بهمن 1402
پخش زنده بازی رم و سالرنیتانا ۹ بهمن ۱۴۰۲ / پخش زنده رم و سالرنیتانا ۹ بهمن ۱۴۰۲ / پخش مستقیم رم و سالرنیتانا ۹ بهمن ۱۴۰۲ / پخش آنلاین بازی رم و سالرنیتانا ۹ بهمن ۱۴۰۲ / ساعت پخش بازی رم و سالرنیتانا ۹ بهمن ۱۴۰۲ / ساعت شروع بازی رم و سالرنیتانا ۹ بهمن ۱۴۰۲ / پخش زنده فوتبال رم و سالرنیتانا ۹ بهمن ۱۴۰۲ / پخش زنده رم سالرنیتانا ۹ بهمن ۱۴۰۲

در طرف مقابل، تیم سالرنیتانا برای بقا می‌جنگد. این تیم یکی از گزینه‌های اصلی سقوط به سری بی ایتالیاست. آنها در ۵ بازی اخیر خود ۱ پیروزی و ۴ شکست را تجربه کرده است. تیم سالرنیتانا با کسب ۱۲ امتیاز قعرنشین سری آ ایتالیاست.

برای تماشای پخش زنده بازی رم و سالرنیتانا ۹ بهمن ۱۴۰۲ در ساعت شروع مسابقه می‌توانید از لینک‌‌‌‌ زیر استفاده نمایید:

برای تماشای پخش زنده بازی رم و سالرنیتانا ۹ بهمن ۱۴۰۲ اینجا کلیک کنید

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.