پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ؛ هفته پایانی لیگ برتر ایران [+ساعت پخش]

پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ را با ما در تکراتو تماشا کنید. دو تیم امروز در هفته پایانی لیگ برتر ایران رویارو خواهند شد.

در حساسترین هفته فوتبالی سالیان اخیر لیگ برتر ایران، در شرایطی پرسپولیس و نساجی از ساعت ۱۸:۰۰ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر رویارو خواهند شد که هم پرسپولیس ۶۳ امتیازی و هم سپاهان ۶۲ امتیازی شانس قهرمانی دارند. برای تماشای پخش زنده پرسپولیس و نساجی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاریسرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

برای تماشای پخش زنده فوتبال پرسپولیس و نساجی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ اینجا کلیک کنید

پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

تکلیف قهرمانی در دستان پرسپولیس است و تیم پایتخت تنها باید با حفظ روند خوب خود، در قائمشهر برابر نساجی چغر پیروز شود تا قهرمان شود. هر نتیجه‌ای جز این، سپاهان ژوزه مورایس را که در کرمان به مصاف مس می‌رود امیدوار می‌کند و البته آن‌ها هم ناگزیر باید پیروز از تقابل با مس خارج شوند.

پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی 28 اردیبهشت 1402 ؛ هفته پایانی لیگ برتر ایران [+ساعت پخش]پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی 28 اردیبهشت 1402 ؛ هفته پایانی لیگ برتر ایران [+ساعت پخش]
پخش زنده پرسپولیس و نساجی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ / پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ / پخش زنده فوتبال پرسپولیس و نساجی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ / پخش زنده پرسپولیس نساجی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ / پخش زنده و مستقیم پرسپولیس و نساجی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ / پخش مستقیم پرسپولیس و نساجی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ / پخش آنلاین پرسپولیس و نساجی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ / زمان پخش پرسپولیس و نساجی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ / زمان شروع پرسپولیس و نساجی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ / نتیجه زنده پرسپولیس و نساجی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ / نتیجه نهایی پرسپولیس و نساجی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ / نتیجه پرسپولیس و نساجی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

پرسپولیس یحیی گل محمدی اما تمام هم و غم خود را قهرمانی لیگ جاری می‌بیند و بعد از شکست برابر سپاهان در آزادی، آنقدر خوب عمل کرد که به صدر جدول بازگشت. پرسپولیس هر ۵ بازی آخر خود را پیروز شده و ۱۱ گل در این ۵ بازی به ثمر رسانده است.

نساجی اما که با حمید مطهری لیگ را آغاز کرد و حالا با هرناندس مربی اسپانیایی به کار خود ادامه می‌دهد با ۲۶ امتیاز در رده سیزدهم جدول است و نه خطر سقوط را حس می‌کند و نه امیدی به رتبه بهتر دارد. ‌آن‌ها در ۵ بازی آخر خود دو شکست، دو تساوی و یک برد ثبت کرده‌اند.

نکته مهم درباره تقابل‌های پرسپولیس و نساجی در سالیان گذشته اینکه ۶ بار پرسپولیس پیروز شده و ۳ بازی مساوی شده است. اما هیچگاه نساجی موفق به شکست پرسپولیس نبوده است. اما آیا این طلسم امروز می‌شکند؟ برای تماشای پخش زنده پرسپولیس و نساجی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.