پخش زنده اینتر میامی شیکاگو ۱۳ مهر ۱۴۰۲ [+گزارش خارجی و بدون سانسور]

پخش زنده اینتر میامی شیکاگو ۱۳ مهر ۱۴۰۲ بازی هفته سی و دوم لیگ MLS را می‌توانید با ما در تکراتو تماشا کنید. با ما همراه باشید.

در حالی تیم‌های اینتر میامی و شیکاگو از ساعت ۴ بامداد به وقت ایران در ورزشگاه سولجر فیلد به مصاف هم می‌روند که دو تیم شرایط مشابهی را در جدول تجربه می‌کنند. برای تماشای پخش زنده بازی اینتر میامی و شیکاگو ۱۳ مهر ۱۴۰۲ با ما همراه باشید.

پخش زنده اینتر میامی شیکاگو ۱۳ مهر ۱۴۰۲

تیم اینتر میامی با مسی هم روزهای شومی را پشت سر می‌گذارد و انگار بخت از آنها حسابی برگشته است. این تیم در ۵ بازی آخر خود ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست را تجربه کرده است. تیم اینتر میامی با ۳۳ امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ شرق جای گرفته است.

پخش زنده اینتر میامی شیکاگو 13 مهر 1402
پخش زنده بازی اینتر میامی و شیکاگو ۱۳ مهر ۱۴۰۲ / پخش زنده فوتبال اینتر میامی و شیکاگو ۱۳ مهر ۱۴۰۲ / پخش مستقیم اینتر میامی و شیکاگو ۱۳ مهر ۱۴۰۲ / پخش آنلاین بازی اینتر میامی و شیکاگو ۱۳ مهر ۱۴۰۲ / ساعت پخش بازی اینتر میامی و شیکاگو ۱۳ مهر ۱۴۰۲ / ساعت شروع بازی اینتر میامی و شیکاگو ۱۳ مهر ۱۴۰۲ / پخش زنده اینتر میامی و شیکاگو ۱۳ مهر ۱۴۰۲ / پخش زنده اینتر میامی شیکاگو ۱۳ مهر ۱۴۰۲

در طرف مقابل، تیم شیکاگو فایر هم وضعیت بهتری نسبت به اینتر میامی ندارد. آنها در ۵ بازی آخر خود ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست را تجربه کرده است. این تیم با ۳۷ امتیاز و یک بازی بیشتر از تیم اینتر میامی در جایگاه یازدهم جدول جای گرفته است.

برای تماشای پخش زنده بازی اینتر میامی و شیکاگو ۱۳ مهر ۱۴۰۲ در ساعت شروع مسابقه می‌توانید از یکی از لینک‌های زیر استفاده نمایید:

برای تماشای پخش زنده فوتبال اینتر میامی و شیکاگو ۱۳ مهر ۱۴۰۲ اینجا کلیک کنید

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.