پخش زنده النصر ضمک ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ [+ساعت پخش و لینک اختصاصی]

matchPic 1711909631 mp

پخش زنده النصر ضمک ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ بازی هفته بیست و هفتم لیگ عربستان را با ما در تکراتو تماشا کنید و از بازی لذت ببرید. با تکراتو همراه باشید.

در حالی تیم‌های النصر و ضمک از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه سلطان بن عبدالعزیز به مصاف هم می‌روند که یاران رونالدو این فصل هم دستشان از جام قهرمانی لیگ عربستان کوتاه خواهد ماند. برای تماشای پخش زنده بازی النصر و ضمک ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پخش زنده النصر ضمک ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ به صورت آنلاین

تیم النصر با آنکه عملکرد درخشانی در این فصل از خود به نمایش گذاشته است؛ با این حال، نتوانست برای مدتی طولانی صدر جدول را در اختیار بگیرد. این تیم در ۵ بازی اخیر خود در رقابت‌های مختلف ۴ پیروزی و ۱ شکست را تجربه کرده است. آنها با کسب ۶۲ امتیاز در رده دوم قرار دارند. آنها با تیم صدرنشین الهلال ۱۲ امتیاز اختلاف دارند.

پخش زنده بازی النصر و ضمک ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ / پخش زنده النصر و ضمک ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ / پخش مستقیم النصر و ضمک ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ / پخش آنلاین بازی النصر و ضمک ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ / ساعت پخش بازی النصر و ضمک ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ / ساعت شروع بازی النصر و ضمک ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ / پخش زنده فوتبال النصر و ضمک ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ / پخش زنده النصر ضمک ۱۷ فروردین ۱۴۰۳

در طرف مقابل، تیم ضمک در میانه‌های جدول قرار دارد. این تیم در ۵ بازی اخیر خود در رقابت‌های مختلف ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست را تجربه کرده است. آنها با کسب ۳۵ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارند.

برای تماشای پخش زنده بازی النصر و ضمک ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ در ساعت شروع مسابقه می‌توانید از لینک‌‌‌‌ زیر استفاده نمایید:

برای تماشای پخش زنده بازی النصر و ضمک ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ اینجا کلیک کنید

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.