پخش زنده اسپانیا کلمیبا ۳ فروردین ۱۴۰۳ [+ساعت پخش و لینک اختصاصی]

matchPic 1710702481 mp

پخش زنده اسپانیا کلمیبا ۳ فروردین ۱۴۰۳ از سری بازی‌های دوستانه را با ما در تکراتو تماشا کنید و از بازی لذت ببرید. با تکراتو همراه باشید.

در حالی تیم‌های اسپانیا و کلمیبا از ساعت ۲۳:۵۹ به وقت ایران در ورزشگاه لندن به مصاف هم می‌روند که ۲ تیم در بهترین فرم آمادگی خود به سر می‌برند. برای تماشای پخش زنده بازی اسپانیا کلمیبا ۳ فروردین ۱۴۰۳ با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پخش زنده اسپانیا کلمیبا ۳ فروردین ۱۴۰۳ به صورت آنلاین

تیم اسپانیا تحت هدایت لافونته روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد. آنها در ۵ بازی اخیر خود در رقابت‌های مختلف موفق به پیروزی در همه آنها شده‌اند. این تیم در ۸ بازی اخیر خود در تن به شکست نداده است.

پخش زنده بازی اسپانیا و کلمیبا ۳ فروردین ۱۴۰۳ / پخش زنده اسپانیا و کلمیبا ۳ فروردین ۱۴۰۳ / پخش مستقیم اسپانیا و کلمیبا ۳ فروردین ۱۴۰۳ / پخش آنلاین بازی اسپانیا و کلمیبا ۳ فروردین ۱۴۰۳ / ساعت پخش بازی اسپانیا و کلمیبا ۳ فروردین ۱۴۰۳ / ساعت شروع بازی اسپانیا و کلمیبا ۳ فروردین ۱۴۰۳ / پخش زنده فوتبال اسپانیا و کلمیبا ۳ فروردین ۱۴۰۳ / پخش زنده اسپانیا کلمیبا ۳ فروردین ۱۴۰۳

در طرف مقابل، تیم کلمیبا نیز وضعیت خوبی دارند. آنها در ۵ بازی اخیر خود در مسابقات مختلف ۳ پیروزی و ۲ تساوی را به دست آورده است. آنها در ۱۸ بازی اخیر خود تن به شکست نداده‌اند و به دنبال ثبت رکوردی جدید برای خود هستند.

برای تماشای پخش زنده بازی اسپانیا و کلمیبا ۳ فروردین ۱۴۰۳ در ساعت شروع مسابقه می‌توانید از لینک‌‌‌‌ زیر استفاده نمایید:

برای تماشای پخش زنده بازی اسپانیا و کلمیبا ۳ فروردین ۱۴۰۳ اینجا کلیک کنید

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.