پخش زنده آلمان هلند ۷ فروردین ۱۴۰۳ [+ساعت پخش و لینک اختصاصی]

matchPic 1710755819 mp

پخش زنده آلمان هلند ۷ فروردین ۱۴۰۳ از سری بازی‌های دوستانه را با ما در تکراتو تماشا کنید و از بازی لذت ببرید. با تکراتو همراه باشید.

در حالی تیم‌های آلمان و هلند از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت ایران در ورزشگاه داچ بانک پاور به مصاف هم می‌روند که همچنان تیم ملی آلمان تلاش می‌کند به روزهای خوب گذشته بازگردد . برای تماشای پخش زنده بازی آلمان و هلند ۷ فروردین ۱۴۰۳ با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پخش زنده آلمان هلند ۷ فروردین ۱۴۰۳ به صورت آنلاین

تیم ملی آلمان که در روزهای فیفا دی روزهای پر ترافیکی را پشت سر می‌گذارد؛ تلاش می‌کند خود را به مرز آمادگی برساند. این تیم در ۵ بازی اخیر خود ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را تجربه کرده است.

پخش زنده بازی آلمان و هلند ۷ فروردین ۱۴۰۳ / پخش زنده آلمان و هلند ۷ فروردین ۱۴۰۳ / پخش مستقیم آلمان و هلند ۷ فروردین ۱۴۰۳ / پخش آنلاین بازی آلمان و هلند ۷ فروردین ۱۴۰۳ / ساعت پخش بازی آلمان و هلند ۷ فروردین ۱۴۰۳ / ساعت شروع بازی آلمان و هلند ۷ فروردین ۱۴۰۳ / پخش زنده فوتبال آلمان و هلند ۷ فروردین ۱۴۰۳ / پخش زنده آلمان هلند ۷ فروردین ۱۴۰۳

در طرف مقابل، تیم هلند روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد. این تیم که در ۵ بازی اخیر خود ۴ پیروزی و ۱ شکست را تجربه کرده است؛ تنها تیم بزرگ اروپاییست که عنوان قهرمانی جام جهانی را ندارد و همین امر به آنها انگیزه مضاعف می‌دهد تا خود را به ثبات مطلوب برسانند.

برای تماشای پخش زنده بازی آلمان و هلند ۷ فروردین ۱۴۰۳ در ساعت شروع مسابقه می‌توانید از لینک‌‌‌‌ زیر استفاده نمایید:

برای تماشای پخش زنده بازی آلمان و هلند ۷ فروردین ۱۴۰۳ اینجا کلیک کنید

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.