پاوربانک فوق باریک شیائومی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت معرفی شد

برخلاف سایر برندهای گوشی هوشمند، شیائومی به دلیل تنوع پاوربانک‌های خود نیز بسیار محبوب است. این شرکت انواع مختلفی از مدل‌ها را به ویژه در کشور چین به فروش می‌رساند. شرکت شیائومی به‌تازگی پاوربانک جدیدی با طراحی بسیار باریک معرفی کرد. این محصول ظرفیت چشمگیری ندارد، بلکه بر روی طراحی متمرکز است و مانند محصولات دیگر شیائومی، مقرون‌به‌صرفه است.

پاوربانک Ultra-Thin Power Bank 5000 میلی آمپری شیائومی نام جدیدترین بسته باتری این شرکت است. این محصول با قیمت آن ۱۲۹ ین (~ ​​۲۰ دلار) عرضه می‌شود و در حال حاضر برای فروش آماده است.

پاوربانک جدید شیائومی به قدری نازک است که نمی‌تواند اکثر گوشی‌ها را به طور کامل شارژ کند!

ضخامت این محصول تنها ۱۰ میلی متر است و فقط ۹۳ گرم وزن دارد. بنابراین، حتی می‌توان آن را در جیب‌های پیراهن مانند کارت حمل کرد.

بدنه این محصول با NCVM (متالیزاسیون خلاء غیررسانا) پوشانده شده است. بنابراین، مانند یک قطعه فلز به نظر می‌رسد و حتی مانند آن می‌درخشد.

پاوربانک فوق باریک شیائومی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت معرفی شد

همانطور که از نام پاوربانک جدید شیائومی پیداست، ظرفیت باتری این وسیله جانبی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. از این رو، نمی‌تواند اکثر گوشی های هوشمند مدرن را به طور کامل شارژ کند.

پاوربانک دارای یک پورت USB نوع C است و با کابل USB Type-C به Type-C عرضه می‌شود. این محصول از حداکثر خروجی ۲۰ وات و ورودی ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند.

در نهایت، این محصول با ۹ لایه محافظتی وارد بازار می‌شود که عبارتند از دما، اتصال کوتاه، تنظیم مجدد، اضافه ولتاژ ورودی، جریان بیش‌ازحد ورودی، جریان بیش‌ازحد خروجی، ولتاژ بیش‌ازحد خروجی، شارژ و تخلیه بیش‌از‌حد باتری و اتصال کوتاه بیش‌ازحد جریان.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.