پادکست بازی قسمت اول – نگاهی به Xbox Showcase 2023 و بازی‌های آن

مایکروسافت در رویداد Xbox Showcase 2023 نشان داد که چه بازی‌هایی برای ادامه سال ۲۰۲۳ و حتی سال ۲۰۲۴ دارد. رویداد ایکس باکس شو کیس ۲۰۲۳ با کلی بازی همراه بود. بازی‌هایی که توانست نظر اکثر گیمرها را به سمت خودش جلب کند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در اولین قسمت پادکست بازی به پوشش این رویداد مهم و معرفی برخی از بازی‌های جذابی که در این رویداد معرفی شد بپردازیم.

در قسمت اول پادکست بازی به معرفی بازی Fable جدید و Hellblade 2 و کلی بازی دیگر پرداختیم. تریلر تمام این بازی‌ها را هم در این ویدیو می‌توانید مشاهده کنید. فقط در نظر داشته باشید که ما تمام بازی‌های معرفی شده در این رویداد را پوشش ندادیم و تنها به سراغ بازی‌های رفتیم که سروصدای بیشتری هم ایفا کردند. مایکروسافت در این رویداد ۲ ساعته برای سلیقه‌های مختلف بازی معرفی کرد. اگر به بازی‌های ژاپنی علاقه‌مند هستید یا بازی‌های اکشن غربی را دوست دارید و یا یکی از طرفداران بازی‌های نقش آفرینی هستید قطعا بازی خودتان را در این رویداد مشاهده کرده‌اید.

در قسمت اول پادکست بازی سعی کردیم که به تحلیل اتافاقات بزرگ این رویداد بپردازیم. پس با ما همراه باشید. حتما نظرات خودتان را در پایین همین پست به ما بگویید تا بتوانیم در قسمت‌های بعدی پادکست بهتری ضبط کنیم. نظر شما درباره Xbox Showcase 2023 چیست؟ کدام بازی نظر شما را بیشتر به سمت خودش جلب کرد؟ حتما نظرتان را در قسمت کامنت‌ها بیان کنید.

ads

نقد و بررسی تخصصی ایرپاد ۳ اپل از نگاه کارشناسان تکنولایف را از دست ندهید.

بررسی ایرپاد ۳

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.