ویوو X100s پرو با تراشه جدید دایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس به زودی معرفی خواهد شد

Vivo X100 Pro

ویوو X100s پرو با شماره مدل V2324HA و تراشه جدید دایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس به زودی معرفی خواهد شد. ویوو در کنار این گوشی از نسخه ساده X100s نیز رونمایی خواهد کرد.

بازار چین در آستانه استقبال از چندین دستگاه جدید از برند ویوو است. این برند قرار است که در تاریخ ۲۶ مارس از سری گوشی‌های تاشو ویوو ایکس فولد ۳، تبلت ویوو پد ۳ پرو و هدفون ویوو TWS 4 رونمایی کند.

حال، گفته می‌شود که این برند در حال کار بر روی محصولات دیگری مانند سری گوشی‌های هوشمند Vivo X100s و همچنین گوشی پرچمدار ویوو X100 اولترا است. به نظر می‌رسد که در ماه آوریل شاهد رونمایی از سری X100s در هند خواهیم بود، چرا که مدل پرو این سری تاییدیه پلتفرم صدور گواهی ۳C چین را دریافت کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گواهی ۳C ویوو X100s پرو

شرکت ویوو از گوشی‌های ویوو ایکس ۱۰۰ و ویوو ایکس ۱۰۰ پرو به عنوان اولین موبایل‌های جهان با تراشه Dimensity 9300 در نوامبر ۲۰۲۳ در چین رونمایی کرد. نسخه چینی هر دو گوشی دارای شماره مدل‌های V2309A و V2324A بودند. حدس زده می‌شود که Vivo X100s و Vivo X100s Pro نیز با شماره مدل یکسان و یک حرف H اضافی عرضه شوند. بنابراین شماره مدل این دو گوشی به احتمال زیاد برابر V2309HA و V2324HA خواهد بود.

گواهی ۳C ویوو X100s پرو

فهرستی که امروز در مرجع صدور گواهی ۳C چین برای ویوو X100s Pro ظاهر شده نیز شماره مدل V2324HA را تایید می‌کند. گواهی ۳C نشان می‌دهد که این دستگاه از شارژر سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

این دستگاه چندی پیش در پایگاه داده و اطلاعات Geekbench با نسخه اورکلاک شده تراشه Dimensity 9300 قرار گرفته بود. به همین دلیل گفته می‌شود که X100s Pro اولین گوشی جهان با چیپست دایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس مدیاتک خواهد بود.

ویوو X100s نیز احتمالا در کنار مدل پرو و با تراشه مشابه معرفی خواهد شد. به غیر از تراشه جدید، انتظار می‌رود که سایر مشخصات ویوو X100s پرو و ویوو X100s با گوشی‌های ایکس ۱۰۰ و ایکس ۱۰۰ پرو یکسان باشند. درباره عرضه سری X100s در خارج از چین هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ویوو X100s پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.