ویل اسمیت در بازی رایگان Undawn حضور پیدا می‌کند

طبق جدیدترین گزارش، «ویل اسمیت» (Will Smith)، ستاره مشهور سینما و تلویزیون هالیوود در بازی آنلاین و رایگان Undawn حضور پیدا می‌کند. گفتنی است این بازی در ماه ژوئن منتشر برای گوشی‌های هوشمند و پی‌سی منتشر می‌شود.

به گزارش وب‌سایت Comicbook، استودیو Level Infinite با انتشار تریلری، از حضور «ویل اسمیت» (بازیگر مشهور سینما) در عنوان آنلاین و رایگان Undawn پرده‌برداری کرد. البته «ویل اسمیت» با دنیای آخرالزمانی غریبه نیست. او در سال ۲۰۰۵ در فیلم آخرالزمانی و زامبی‌محور I am Legend بازی کرد و در سال ۲۰۱۳ به همراه پسر خود (جیدن اسمیت) در فیلم After Earth ظاهر شد. اکنون Will Smith این‌بار در دنیای دیجیتال دوباره در نقش یک نجات‌یافته افسانه‌ای حضور پیدا می‌کند.

Undawn یک بازی جهان آزاد است که در آن ترکیبی از عناصر شوتر و نقش‌آفرینی (RPG) هم دیده می‌شود. این بازی در تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۶ خرداد ۱۴۰۲) برای پلتفرم‌های کامپیوتر (PC) و گوشی‌های همراه عرضه می‌شود. نسخه آزمایشی (Early Access) بازی Undawn سال گذشته مورد تمجید کاربران قرار گرفت و انتظار می‌رود نسخه کامل آن موفقیت قابل‌توجهی را در جذب بازیکن به دست آورد.

تریلر بازی Undawn؛ مبارزه ویل اسمیت با غول سنگی!

در بازی Undawn، بازیکنان با انواع مختلفی از زامبی‌ها روبرو می‌شوند. بازیکنان در این بازی تنها به دنبال کشتن زامبی‌ها نمی‌روند، بلکه می‌توانند وسایل مورد نیاز را جمع‌آوری کنند، ابزار بسازند و پناهگاه خود را ایجاد کنند. در تریلر منتشر شده از بازی Undawn می‌بینیم که «ویل اسمیت» در حال مبارزه با یک موجود غول‌پیکر سنگی است.

ویل اسمیت در بازی Undawn

این برای اولین بار نیست که صنعت گیم از یک ستاره مشهور سینما استفاده می‌کند. سال ۲۰۱۹، بازی «سایبرپانک ۲۰۷۷» (Cyberpunk 2077) با حضور «کیانو ریوز» (Keanu Reeves)، هیجان زیادی را در همایش E3 2019 ایجاد کرد. از سوی دیگر، حضور «نیکلاس کیج» (Nicolas Cage) در بازی ترسناک Dead by Daylight تایید شده است و «دیوید هاربر» (David Harbour) و «جودی کومر» (Jodie Comer) نیز در بازی ترسناک Alone in the Dark حضور پیدا می‌کنند. شما می‌توانید تریلر Will Smith در بازی Undawn را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.