ویدئو اولیه توسعه حالت مولتی پلیر Horizon افشا شد

گوریلا گیمز قبلا تایید کرده بوده که سری بازی‌های Horizon قرار است در آینده به شیوه‌های مختلف توسعه یابد و حتی قرار است یک نسخه واقعیت مجازی نیز از این سری با نام Call of the Mountain نیز منتشر شود. با این حال در آخرین خبرها، دیشب در ردیت برخی از ویدئو اولیه از نسخه مولتی پلی Horizon Forbidden West منتشر شده و طبق مشاهده‌ها بازی ظاهرا از همان سبک و سیاق توصیف شده گوریلا گیمز برخوردار است.

Horizon حالت مولتی پلیر و نسخه واقعیت مجازی از این بازی تنها عناوین گیمینگ جدید از این مجموعه نیستند و در اکتبر ۲۰۲۲ توسعه بازسازی ویدئو گیم اول از این سری برای پلی استیشن ۵ نیز با ویژگی‌های جدید تایید شد. گوریلا گیمز در همین رابطه در گذشته نیز ذکر کرده که استودیو تمرکز زیادی بر روی آوردن گزینه‌های دسترسی جدید بر روی PS5 دارد و همچنین قرار است حالت‌های گرافیکی مختلفی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

ویدئو حالت مولتی Horizon

بهبودهای جزئی نیز در گیم‌پلی بازی جدید قرار پیاده‌سازی شود و پرواز با گلایدر نیز احتمالا در ورژن جدید در دسترس قرار خواهد گرفت. با این وجود به نظر می‌رسد اهمیت داستانی آن خیلی بالا نباشد. در مرداد امسال نیز خبر ساخت اقتباسی تلویزیونی از بازی Horizon توسط خالق Umbrella Academy تایید شد و در آن زمان نیز اعلام شد که این بازی قرار است برای پخش بر روی نتفلیکس آماده شود.

داستان اولیه سری بازی‌های هورایزن بسیار جذاب است و با پیشرفت هوش مصنوعی و ماشین، یک سناریو بسیار بد با اشتباهات انسانی را نشان می‌دهد که شخصیت ایلوی در ۱۰۰۰ سال آینده قرار است با مرورگر داستان زمان امروز و مبارزه خود روند بازی را به پیش ببرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.