واتساپ موقعیت نوار ناوبری را در گوشی‌های اندرویدی تغییر می‌دهد

واتساپ، سرویس پیام‌رسانی محبوب، به‌روزرسانی جدیدی را برای کاربران اندروید منتشر کرده است. این آپدیت واتساپ یک نوار ناوبری بازطراحی‌شده را به پایین صفحه می‌آورد و جایگزین مکان قبلی بالای صفحه می‌شود.

این شرکت آخرین به‌روزرسانی را از طریق یک پست X/Twitter اعلام کرد. این شرکت می‌گوید آنها برخی موارد را جابه‌جا کرده‌اند تا دسترسی به آنچه را که نیاز دارید آسان‌تر کنند.

با طراحی جدید، در حالی که کاربران همچنان برگه‌های انجمن‌ها، چت‌ها، وضعیت و تماس‌ها را می‌بینند، اکنون ترتیب تغییر کرده است. علاوه بر این، برگه «وضعیت» به «به‌روز‌رسانی» تغییر نام داده است.

واتساپ موقعیت نوار ناوبری را در گوشی‌های اندرویدی تغییر می‌دهد

اکنون، هر چهار تب دارای آیکون‌های اختصاصی برای شناسایی آسان‌تر هستند، در حالی که قبلا فقط تب Communities یک نماد را نشان می داد. طرح رنگی نیز از نوار ناوبری سبز به نوار سفید تغییر کرده است.

محل قرارگیری پایین نوار ناوبری واتساپ را به انگشتان شست کاربر نزدیک‌تر می‌کند و نیاز به کشش روی صفحه‌های بزرگتر گوشی را به حداقل می‌رساند. کاربران اکنون می‌توانند به سرعت روی نمادها برای جابجایی بین بخش‌ها، علاوه بر کشیدن انگشت بین آنها ضربه بزنند.

ناوبری به‌روزشده ابتدا در هند ظاهر شد، اما واتساپ اکنون عرضه جهانی را گسترش داده است. کاربران اندروید برای دسترسی به طرح جدید باید اپلیکیشن واتساپ خود را از فروشگاه گوگل پلی آپدیت کنند.

در اخبار مرتبط، واتساپ در حال آزمایش یک ویژگی مدیریت چت شخص ثالث در برنامه است. این ویژگی در یک آپدیت بتا برای اندروید در اوایل ماه مارس منتشر شده است.

در اصل، این تغییر به کاربران واتساپ اجازه می‌دهد تا به کاربران از پلتفرم‌های دیگر مانند تلگرام یا سیگنال پیام بدهند. این امر می تواند یک تغییر بازی برای کاربران باشد، زیرا آنها نیازی به ایجاد حساب‌های جداگانه یا انجام چندین ورود به سیستم برای چت با کاربران سایر سیستم‌عامل‌ها ندارند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.