هیدئو کوجیما و یوجی شینکاوا در ساخت Metal Gear Solid Delta دخیل نیستند

هیدئو کوجیما و یوجی شینکاوا در ساخت Metal Gear Solid Delta دخیل نیستند

پس از مدت‌ها شایعه و گمانه‌زنی، سرانجام کونامی در شوکیس پلی استیشن از ریمیک بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater v رونمایی کرد.

این بازی که همراه با استودیو Virtuos توسعه یافته، برای PS5، Xbox Series X/S و PC با بازگشت صداپیشگان اصلی منتشر خواهد شد. البته این سوال مطرح می‌شود که آیا هیدئو کوجیما، سازنده سری، در آن نقش دارد یا خیر؟


مطلب پیشنهادی:تریلرهایی که دیگر بازی‌ها را به سخره گرفتنددر تریلر هم به دیگر بازی‌ها رحم نمی‌کنند
تریلرهایی که دیگر بازی‌ها را به سخره گرفتندتریلرهایی که دیگر بازی‌ها را به سخره گرفتند

به نظر می‌رسد پاسخ پس از جدایی او از کونامی واضح است. با این وجود، IGN این سوال را برای سخنگوی کونامی مطرح کرد و او تایید کرد که کوجیما در ساخت این بازی دخالت ندارد. یوجی شینکاوا که بسیاری از هنرهای نمادین سری متال گیر را خلق کرده نیز در پروسه دخیل نبوده است.

آن‌ها درگیر [ساخت بازی] نیستند. با این حال، تیم توسعه برای ایجاد این بازسازی و همچنین پورت‌ها (برای Metal Gear Solid: Master Collection) سخت تلاش خواهند کرد تا بازیکنان بیشتری در سراسر جهان از آن‌ها بر روی پلتفرم‌های متعدد لذت ببرند.

«نقش محوری» ساخت توسط توسعه‌دهندگان کونامی انجام می‌شود که «در تولید بازی‌های گذشته سری متال گیر نقش داشتند» و آن‌ها در کنار Virtuos کار می‌کنند که در عناوین قبلی نیز تجربه دارند.

Metal Gear SolidMetal Gear Solid

در مورد اینکه چرا کونامی تصمیم گرفت به جای مثلا بازی اول، Metal Gear Solid 3: Snake Eater را بازسازی کند، پاسخ دادند:

ما Metal Gear Solid 3: Snake Eater را انتخاب کردیم زیرا تولد BIG BOSS (Naked Snake) را به تصویر می‌کشد. نقطه شروع سری متال گیر است. دلیل دیگر این است که بسیاری از طرفداران مدت‌هاست که درخواست بازسازی این اثر را دارند.

اگرچه بازسازی عناوین دیگر را تایید نکردند، اما کونامی احتمال آن را کاملا رد نکرد. در این بیانیه آمده است «در رابطه با بازسازی بازی‌های قبلی این سری به غیر از Metal Gear Solid 3: Snake Eater، ما به تقاضای بازیکنان گوش خواهیم داد و آن را بررسی خواهیم کرد.»

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater تاریخ انتشار ندارد. با این حال کالکشن سری متال گیر در پاییز امسال منتشر می‌شود.


مطلب پیشنهادی:چرا باید نابغه‌ای به اسم هیدئو کوجیما را بشناسیم؟ [تماشا کنید]مردی با ایده‌هایی خیلی بزرگ!
چرا باید نابغه‌ای به اسم هیدئو کوجیما را بشناسیم؟ [تماشا کنید]چرا باید نابغه‌ای به اسم هیدئو کوجیما را بشناسیم؟ [تماشا کنید]


ویجی‌لاگ پلاساسپایدرمن ۲ و نمایش جنجالی پلی استیشن

تماشا با کیفیت بالا از یوتیوب ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.