هوش مصنوعی چطور رویداد شکلاتی ویلی وانکا را به کابوس تبدیل کرد؟

willy wonka 65ec40adb5484d0cca6f9c38

فیلم چارلی و کارخانه‌ی شکلات‌سازی را به خاطر دارید؟ این فیلم معروف که براساس کتاب رولد دال ساخته شد، ماجرای چند بلیت طلایی است که در بسته‌های شکلات ویلی وانکا پنهان شده و هر کودکی که آن‌ها را پیدا می‌کرد، شانس بازدید از کارخانه‌ی شگفت‌انگیز و رؤیایی وانکا را به دست می‌آورد.

مطمئناً شما هم مثل من در کودکی آرزو داشتید کارخانه‌ی شکلات‌سازی وانکا حقیقت داشت و می‌توانستید از آن بازدید کنید. مثل اینکه دست‌کم برای کودکان اسکاتلندی این رؤیا قرار بود به حقیقت تبدیل شود، اما به‌طرز عجیبی تبدیل به کابوس شد.

وقتی از چند ماه پیش کودکان و خانواده‌هایشان تبلیغات رنگارنگ از تصاویر خارق‌العاده‌ای شبیه به کارخانه ویلی وانکا را در اینترنت دیدند که وعده‌ی تجربه‌ی شکلاتی شگفت‌انگیزی می‌داد، برای اطلاعات بیشتر وارد وب‌سایت شدند و پس از مطالعه‌ی آنچه قرار بود در این رویداد رخ دهد، بی‌درنگ ۳۵ یورو برای بلیت پرداخت کردند.

آبنبات‌های رنگی بزرگ، قارچ‌های خوشمزه‌ی غول‌پیکر، فواره‌ی شکلاتی هیجان‌انگیز و پاستیل‌های چسبیده به درخت مارشمالویی که در پوسترهای تبلیغاتی دیده می‌شد، نه‌تنها هر کودکی را هیجان‌زده می‌کرد، بلکه پدرومادرها را هم به رؤیاهای دور و دراز می‌برد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.