هوش مصنوعی مولد گوگل به نام Genie برای تبدیل تصاویر به بازی منتشر شد

Sommes nous proches du holodeck Google devoile Genie un modele 1024x576 1

گوگل از هوش مصنوعی جدیدی به نام Genie رونمایی کرده است که می‌تواند تصاویر را به بازی تبدیل کند. این هوش مصنوعی مولد برای آموزش از ۲۰۰ هزار ساعت ویدیو از بازی‌های پلتفرمر ۲ بعدی استفاده کرده و اکنون می‌تواند به راحتی تصاویر ساده را به گیم تبدیل کند.
به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دیپ مایند گوگل طی همکاری با دانشگاه بریتیش کلمبیا یک دموی زنده از هوش مصنوعی جدید این شرکت به نام Genie عرضه کرده است که در آن امکان تبدیل تصاویر به گیم وجود دارد. این مدل هوش مصنوعی مولد می‌توان تصاویر ساده را به بازی‌های پلتفرمر دو بعدی تبدیل کرد. همچنین آموزش این مدل هوش مصنوعی مولد با صدها هزار ویدیو گیم انجام گرفته است.
طبق پستی که تیم راکتشل توسعه دهنده شرکت دیپ مایند در این مورد منتشر کرده است هوش مصنوعی Genie برای آموزش از مجموعه داده متشکل از ۲۰۰ هزار ساعت ویدیو از بازی‌های پلتفرمر دو بعدی استفاده کرده و اکنون حدود ۱۱ میلیارد پارامتر دارد. با استفاده از هوش مصنوعی کاربر می‌تواند تنوع بسیار زیادی از جهان‌های دو بعدی قابل کنترل ایجاد کند.

هوش مصنوعی جدید گوگل مخفف عبارت محیط‌های قابل تعامل مولد بوده و وظیفه اصلی آن تولید بازی‌های پلتفرمر دو بعدی طبق درخواست کاربر و تصاویر داده شده به آن است. برای این کار کاربر می‌تواند یک تصویر و نام یک بازی مانند سوپرماریو را به این هوش مصنوعی داده و سپس Genie تصویر را به یک بازی تبدیل می‌کند.

طبق اعلام دیپ مایند فعالیت این هوش مصنوعی تنها به تصاویر محدود نبوده می‌تواند از طریق محتواهای دیگر نیز قابل تعامل باشد. داده‌های مورد استفاده برای آموزش Genie گسترده بوده و به همین دلیل اکنون این هوش مصنوعی مولد می‌تواند طیف متنوعی از حرکات کنترل‌ها و کنش بین شخصیت‌ها را آموخته و آن را به تصاویر ثابت تبدیل کند.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.