باتری گلکسی رینگ سامسونگ می‌تواند تا ۹ روز شارژدهی داشته باشد

978391 136

در حالی که سامسونگ روز گذشته اطلاعاتی را درباره گجت هوشمند گلکسی رینگ منتشر کرد. اکنون ضمن انتشار تصاویر از این حلقه هوشمند گزارش‌هایی نیز در مورد شارژدهی باتری این دستگاه منتشر شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در گزارش‌های منتشر شده آمده است این دستگاه می‌تواند تا ۹ روز شارژدهی داشته و احتمالاً در سری اول تولید انبوه حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار واحد از آن تولید خواهد شد. یک رسانه کره‌ای در مورد گلکسی رینگ سامسونگ  اعلام کرده است باتری این حلقه هوشمند می‌تواند بین ۵ تا ۹ روز شارژدهی داشته باشد. به گفته این رسانه کره‌ای چنین شارژدهی توسط این حلقه منطقی است. زیرا به دلیل عدم وجود نمایشگر انرژی زیادی نیز مصرف نخواهد شد. همچنین به دلیل کوچک بودن اندازه دستگاه باتری بزرگی نیز درون آن قرار داده نشده است.

رسانه TechM این گزارش را تایید کرده و به نقل از تی ام رو مدیر واحد سامسونگ موبایل امکان استفاده از این دستگاه بین ۵ تا ۹ روز را پس از هر بار شارژ مورد تایید قرار داده است.همچنین تی ام رو اعلام کرد این حلقه هوشمند فعلاً امکان برقراری تماس تلفنی را نخواهد داشت. در گزارش‌های متفاوتی اعلام شد اکنون حجم تولید انبوه گلکسی رینگ در ابتدا بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار دستگاه است. این تعداد دستگاه به تولید اولیه مربوط بوده و در صورت افزایش تقاضا حجم تولید نیز در آینده افزایش پیدا خواهد کرد.

یکی از چالش‌های مربوط به تولید این دستگاه پیش بینی پرتقاضاترین اندازه برای گلکسی رینگ بوده است. سامسونگ اعلام کرده بود قرار است این محصول را در ۹ اندازه و سه رنگ تولید کند تا امکان استفاده از آن برای افراد مختلف وجود داشته باشد. هنوز زمان عرضه و قیمت این دستگاه به طور رسمی مشخص نشده است. اما مدیران سامسونگ اعلام کردند در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ باید منتظر عرضه این محصول باشیم.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.