هواوی از گوشی‌های سری Pura 70 رونمایی کرد

همانطور که اعلام شده بود، هواوی برند P را برای گوشی‌های پرچم‌دار خود کنار گذاشت و ساعاتی قبل گوشی‌های پرچم‌دار سری هواوی Pura 70 رسما رونمایی شدند که این خانواده از ۴ مدل تشکیل شده و در ادامه به مشخصات آن‌ها می‌پردازیم.

همانطور که در تصاویر می‌توانید ببینید، این ۴ مدل از ماژول دوربین مثلث شکل بهره می‌برد و مدل‌های اولترا و پرو پلاس با بدنه‌ی چرمی دارای روکش طلایی هم راهی بازار می‌شوند. مدل استاندارد این خانواده از نمایشگر ۶.۶ اینچی استفاده می‌کند و مدل‌های پرو، پرو پلاس و اولترا با نمایشگر ۶.۸ اینچی OLED راهی بازار می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های می‌توانیم به رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی متغیر این گوشی‌ها اشاره کنیم. هواوی اعلام کرده بر روی نمایشگر، نسل دوم شیشه محافظ Kunlun را قرار داده تا برابر خط و خش مقاومت بالایی از خود نشان دهد.

هواوی Pura 70

مدل استاندارد هواوی Pura 70 مجهز به باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ سیمی ۶۶ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات است. مدل پرو و پرو پلاس هم هر دو از باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سیمی ۱۰۰ وات و شارژ بی‌سیم ۸۰ وات بهره می‌برند. در نهایت گران‌ترین مدل این خانواده یعنی مدل اولترا، با باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به دست کاربران می‌رسد که از شارژ سیمی ۱۰۰ وات و شارژ بی‌سیم ۸۰ وات پشتیبانی می‌کند.

به غیر از مدل استاندارد که از چیپست کایرین ۹۰۰۰S1 استفاده می‌کند که نسخه‌ی ضعیف‌شده‌ی Kirin 9000S است، باقی گوشی‌ها با چیپست جدید Kirin 9010 به دست کاربران می‌رسند.

kv

از نظر دوربین، مدل استاندارد هواوی Pura 70 از از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. مدل‌های پرو و پرو پلاس از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، اولترا واید ۱۲.۵ مگاپیکسلی و تله‌فوتو ماکرو ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. در نهایت باید خاطرنشان کنیم مدل اولترا از سنسور ۱ اینچی برای دوربین اصلی استفاده می‌کند که رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی را در اختیار شما قرار می‌دهد و همچنین در کنار آن، اولترا واید ۴۰ مگاپیکسلی و تله‌فوتو ماکرو ۵۰ مگاپکیسلی قرار دارد.

مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی هواوی Pura 70 با قیمت ۷۶۰ دلار راهی بازار می‌شود و برای خرید مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی هواوی Pura 70 پرو باید ۸۹۸ دلار بپردازید. ارزان‌ترین مدل اولترا از ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه تشکیل شده که ۱۳۸۰ دلار قیمت دارد. در نهایت برای خرید مدل ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی هواوی Pura 70 پرو پلاس باید ۱۱۰۵ دلار هزینه کنید.

گوشی موبایل هوآوی مدل nova 11i دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

۸,۴۶۹,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 50 Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

۴۵,۹۹۹,۰۰۰

تومان

منبع: Gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.