تعداد بازی‌کننده‌های فال‌آوت پس از پخش سریال سه برابر شده است

چندی پیش سریال فال اوت (Fallout) منتشر شد. این سریال بر اساس مجموعه به شدت محبوب فال اوت ساخته شده و توانست تا الان موفقیت خوبی کسب کند. مجموعه فال اوت در دنیای گیمینگ طرفداران بسیار زیادی داشت و این سریال نیز به محبوبیت آن کمک کرده و باعث شده افراد بیشتری به سمت بازی‌های فال اوت جذب بشوند.

در هفته گذشته بود که سرویس اشتراک آمازون پرایم (Amazon Prime) به طور کامل سریال فال اوت را عرضه کرد. این سریال توانست موفقیت بسیار خوبی از دیدگاه منتقدان و کاربران بدست بیاورد و امتیاز ۹۴ را از سایت راتن تومیتوز (Rotten Tomatoes) و امتیاز ۸۸ را از مخاطبان بدست بیاورد.

با توجه به موفقیت بسیار خوبی که سریال فال اوت بدست آورد منطقی است که تعداد کاربران بازی‌های آن نیز رشد زیادی داشته باشد. مخصوصاً اینکه چند سال است که ما شاهد یک بازی خوب از مجموعه فال اوت نبودیم و برای مدتی است که تعداد کاربران بازی‌های این مجموعه ثابت است.

حال طبق چیزی که اعلام شده تعداد کاربران همزمان مجموعه فال اوت نزدیک به ۳ برابر شده است. چندین بازی مختلف مجموعه فال اوت نیز شاهد این رشد بودند اما فال اوت ۴ بیشتری کاربران را به خود جذب کرده و آمار آن از ۲۴ هزار به ۸۳ هزار نفر ارتقاء پیدا کرده است. در نتیجه تعداد کاربران این مجموعه نزدیک به ۳ برابر بیشتر شده است.

سریال فال اوت و کاربران

بازی فال اوت ۴ یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی ساخته شده در این چند سال است که با استقبال بسیار خوبی روبرو شد.

نکته جالب اینجاست که تعداد کاربران بازی فال اوت ۷۶ نیز افزایش خوبی داشته است. به این شکل که تعداد این افراد از ۱۳ هزار نفر به ۴۰ هزار نفر ارتقاء داشته که نشان می‌دهد بینندگان سریال فال اوت به سرعت به سمت تجربه بازی‌های آن آمده‌اند. از طرفی این آمار جدید باعث شده تا رکورد بیشترین بازیکنان همزمان فال اوت ۷۶ هم شکسته شده و به نوبه خود موفقیت بسیار خوبی کسب کند.

بازی‌های قدیمی فال اوت نیز تحت تأثیر این رشد قرار گرفتند. به این شکل که تعداد کاربران همزمان بازی فال اوت: وگاس جدید (New Vegas) از ۵ هزار نفر به ۱۹ هزار نفر ارتقاء پیدا کرده و بازی فال اوت ۳ نیز از ۱۰۰۰ به ۷۰۰۰ نفر افزایش کاربر داشته است. در نتیجه امکان دارد که کاربران جدید به سمت بازی‌ها قدیمی فال اوت جذب شده یا حتی گیمرهای قدیمی نیز تصمیم به تجدید خاطره گرفته باشند.

در این مدت ما شاهد ساخته شدن سریال‌های زیادی از بازی‌های مختلف بودیم که یکی از دلایل‌ آن‌ها هم می‌تواند همین بیشتر شدن کاربران بازی‌ها باشد. اینطور که به نظر می‌رسد سریال فال اوت توانسته موفقیت خوبی کسب کند و کاربران زیادی را به سمت مجموعه فال اوت جذب کند که باعث شده این مجموعه دوباره به دوران اوج خود باز گردد.

منبع: VGC

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.