هوآوی پی ۶۰ پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عرضه می‌شود

به نظر می‌رسد که سری هواوی P60 در ماه مارس وارد بازار می‌شود و اوایل ماه جاری، اولین برگه مشخصات گوشی پرو فاش شد. اکنون جزئیات دیگری از این دستگاه‌ فاش شده است. این‌بار افشاگری از چین اطلاعاتی درمورد این محصول به اشتراک گذاشته است. براساس این گزارش جدید، هواوی پی ۶۰ پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عرضه خواهد شد شد که بار دیگر به LTE محدود شده است.

همانطور که می‌دانید، هواوی درحال حاضر به دلیل تحریم‌های امریکا مثل گذشته به فناوری‌های روز دنیا دسترسی ندارد. همچنین، این شرکت مجوز دریافت محصولات با قابلیت‌های خاص را هم ندارد. درواقع شرکت‌های سازنده تراشه اجازه ارائه محصولات دارای قابلیت ۵G به هواوی را ندارند. همین امر باعث می‌شود که مبور به خرید تراشه‌های جدید اما بدون مودم ۵G داخلی شود. اسنپدراگون ۸ نسل ۲ جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام سال ۲۰۲۳ است. به نظر می‌رسد که هواوی پی ۶۰ پرو به تراشه مذکور بدون ارتباط ۵G مجهز خواهد بود.

مشخصات هواوی پی ۶۰ پرو

تراشه هواوی پی 60 پرو

طبق جزئیاتی که طی این افشاگری منتشر شد، مشخصاتی مثل صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، وضوح ۱۴۴۰p و توانایی پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۰۰ وات (بی‌سیم ۵۰ واتی) تأیید شد. لازم به ذکر است که ظرفیت باتری این دستگاه ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

این گوشی‌ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهزبه سنسور سونی IMX888 بهره می‌برد. این در حالی است که لنز فوق عریض هواوی P60 با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX858 عرضه می‌شود. یک لنز تله فوتو با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی نیز این دو را همراهی می‌کند. البته هیچ یک از این جزئیات فراتر از شایعاتی که تاکنون درمورد این محصول منتشر شده‌است، نیست و فقط موارد قبلی را تأیید می‌کند.

سایر مشخصات این گوشی نیز عبارتند از: گواهی IP68 و HarmonyOS 3.0. اما سوال بزرگ این است که محصول مذکور چه زمانی به بازار عرضه می‌شود و باید برای خرید آن چقدر هزینه کرد؟

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.